معرفی انواع مختلف شیر حیاطی + کاربرد آن

دسته بندی ها :
معرفی انواع مختلف شیر حیاطی + کاربرد آن

همان‌طور که می‌دانید یکی از محصولات پرکاربردی که هم در صنعت ساختمان‌سازی و هم در فضای شهری مورداستفاده قرار می‌گیرند انواع مختلفی از شیرآلات بهداشتی خواهند بود. لازم به ذکر است امروزه شیرآلات بهداشتی در برندهای مطرح داخلی و خارجی تولید و عرضه می‌شود و به نسبت میزان تقاضای مورداستفاده هم در پروژه‌های ساختمانی و هم در فضای شهری ازجمله پارک‌ها کاربرد دارند. یکی از پرکاربردترین و درعین‌حال ارزان‌ترین شیرآلات به‌کاررفته در این پروژه‌ها، شیر آب پلاستیکی خواهد بود. هرچند که ممکن است از جنس‌های مختلف ازجمله برنج ساخته شوند اما مدل پلاستیکی آن‌ها به توجه به کیفیت و طرح‌های مختلف خواهان بیشتری خواهد داشت.

شیر حیاطی چیست؟

همه ما با انواع مختلف شیر حیاطی آشنا هستیم و یا حداقل برای یک‌بار هم که شده آن‌ها را از نزدیک دیده‌ایم؛ اما شاید اسم و یا برند آن‌ها را نشناسیم. شیر حیاطی را معمولاً با نام‌های مختلفی چون شیر شلنگی و یا شیر آب می‌شناسند. درصورتی‌که جنس آن‌ها از پلیمر باشد معمولاً آن را با نام شیر آب پلیمری نیز می‌نامند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که به این محصولات شیر شلنگی نیز میگویند این است که بیشتر برای حیاط منازل استفاده می‌شود و به‌نوعی شلنگ خور است. این محصولات معمولاً به شکل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که در ادامه این مطلب آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

انواع مختلف شیر آب حیاطی و عملکرد آن

در این بخش به معرفی انواع مختلف از تولیدات عرضه‌شده شیر آب خواهیم پرداخت که به‌صورت خلاصه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

شیر حیاطی تک ضرب

شیر حیاطی تک‌ضرب یکی از پرکاربردترین این محصولات است. این محصول در اندازه‌های مختلف عرضه می‌گردد. این محصول را بنا به شرکت تولیدکننده می‌توان با برندهای مختلفی در بازار شناخت که هم از جنس برنجی می‌باشند و هم از جنس پلیمری. نصب آسان این محصول و قطع و وصل کردن راحت جریان آب باعث شده تا کاربرد بسیاری در حیاط خانه‌ها، پارکینگ‌ها، پارک‌ها، مساجد و خصوصاً زمین‌های کشاورزی داشته باشد.

شیر حیاطی قفل‌دار

شاید برای اولین بار باشد تا نام شیر حیاطی قفل دار را شنیده باشید؛ اما واقعیت امر این است که یکی از رایج‌ترین تجهیزاتی که امروزه در پارک‌ها و خصوصاً حیاط خانه مورداستفاده قرار می‌گیرد این محصول خواهد بود. همان‌طور که کاملاً مشخص است این شیر دارای یک قفل مجزا برای بستن جریان سیالات ازجمله آب بوده که در جلوگیری از هدر رفت آن نقش اساسی ایفا خواهد کرد. یکی از اصلی‌ترین کاربرد این شیرآلات این است که اجازه ندهید فرد مزاحمی بدون اجازه اقدام به باز و بسته کردن شیر آب نماید.

شیر حیاطی برنجی

شیر حیاطی برنجی نیز یکی دیگر از انواع شیرآلات بهداشتی است که برای انواع سیلات ازجمله آب و گاز خواهد بود. لازم به ذکر است این محصولات قابلیت اتصال آسان شلنگ حیاط را دارا بوده و در طرح‌های مختلفی از برندهای مطرح تولید می‌شوند. یکی از بادوام‌ترین شیرآلات ساختمانی نوع برنجی آن بوده که به طرق مختلفی در بازار به فروش می‌رسند.

نمایندگی فروش شیر آب شلنگی

در کشور ایران انواع مختلفی از نمایندگی‌های مجاز اقدام به فروش عمده شیر شلنگی با جنس‌های مختلف نموده‌اند که به دلیل کیفیت ساخت و نوع برند میزان تقاضای خرید را نیز افزایش داده است. متقاضیان عزیز می‌توانند از طریق نمایندگی‌های مجاز اقدام به خرید این محصولات نمایند. به‌طور خلاصه برخی برندهای مطرح شامل قهرمان، برند دراپ، ریابی، آذر و غیره خواهد بود.

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
Call Now Buttonتماس مستقیم تلفنی