یخچال مسافرتی Xtreme

دسته بندی ها :
یخچال مسافرتی Xtreme

Extreme Coolers Orange 944px EN 300x153 - یخچال مسافرتی Xtreme

معرفی محصول جدید کلمن

همانطور که قبلا هم خدمت شما عرض کردیم کمپانی بزرگ کلمن محصولات متفاوتی را تولید کرده و به بازار جهانی عرضه میکند از جمله این محصولات فانوس ها ؛ اجاق های گاز ؛ کیسه خواب ؛ کولر ؛ کول پشتی و از مهمترین تولیدات شرکت کلمن ، محصولات پلاستیکی کلمن آب , فلاسک و ترموس میباشد ویکی از  جدیدترین محصول این شرکت یعنی یخچال مسافرتی نیز امکانات خاص خود را دارد که در زیر به آن اشاره کرده ایم .

Coleman® Xtreme برای خنک نمودن مقدار زیادی مواد غذایی و نوشیدنی طراحی شده اند. این یخچال و فریزر راحت و کاربردی هستند.

این یخچالها برای خانواده شما در محل کمپینگ مناسب خواهند بود  و برای سالها میتوان با خیال راحت از آنها استفاده کرد و همدم کامل برای اوقات طولانی مدت هستند.

این مدل از محصول جدید کمپانی کلمن که بعنوان یک یخچال مسافرتی است قابلیت جالبی دارد اگر از یک سطح زمین داغ فاصله کمی داشته باشد به دلیل نوع طراحی که در بدنه آن به کار رفته باعث خواهد شد جبهه هوای گرم وقتی به داخل یخچال نفوذ میکند تعبیه شدن دو سوپاپ دو تایی در محفظه یخچال و وجود اتاق زیاد در انتهای این یخچال از طریق این بخش عبور کند .

Increased Efficiency 300x169 - یخچال مسافرتی Xtreme

استفاده از موارد با کیفیت پلی اورتان

مدل های جدیدیخچال کلمن دارای یک لایه عایق در پوشش و پایه و یک لایه ی عایق یونی کم در دو طرف هستند، که در نتیجه ساختار بیرونی با ابعاد کوچکتر و در عین حال حفظ ظرفیت و عملکرد داخلی است.

 

 

مطالب مرتبط

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی