بهترین قالب ژله کدام است؟

دسته بندی ها :
بهترین قالب ژله کدام است؟

همه ما زمانی که به دنبال خرید بهترین قالب ژله برای درست کردن انواع ژله‌های رنگی و خوشمزه می‌باشیم شاید ندانیم که بهتر است چه نوع قالب ژله‌ای خریداری نمایید؟ بهترین قالب ژله کدام است؟ آیا قالب ژله پلاستیکی بهتره یا سیلیکونی؟ این سؤالات ممکن است در ذهن همه شما عزیزان باشد اما چگونه می‌توانید یک قالب خوب و باکیفیت را برای تهیه ژله‌های خوراکی پیدا کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهمی را در این رابطه با شما مطرح کنیم.

آشنایی با بهترین قالب های ژله در بازار

به‌طورکلی در بازار لوازم قنادی و شیرینی‌پزی در ایران بسیاری از قالب‌های ژله با جنس‌ها و مارک‌های مختلفی به فروش می‌رسند. جنس اکثر این محصولات به‌صورت شیشه‌ای، سیلیکونی، فلزی و یا پلاستیکی خواهند بود؛ اما انتخاب بهترین قالب ژله برای بسیاری از بانوان گرامی بسته به نوع کارکرد آن‌ها خواهد داشت.

برای مثال اگر می‌خواهید ژله‌های درست‌شده خود را به‌راحتی از قالب جدا کنید پیشنهاد ما خرید قالب ژله فلزی خواهد بود. دلیل آن‌هم این است که این نوع قالب‌ها در جذب دما بسیار مناسب هستند و ژله به‌راحتی از دیواره آن‌ها جدا خواهد شد.
قالب ژله سیلیکونی نیز انتخاب خوبی است زیرا به دلیل خاصیت ارتجاعی به‌راحتی مواد از آن‌ها جدا خواهد شد. اما جالب‌ترین ایده مربوط به قالب ژله پلاستیکی خواهد بود. ازنظر خریداران بهترین قالب برای درست کردن انواع ژله همان نوع پلاستیکی است زیرا هم تحمل دمایی بالایی دارد و هم علاوه بر طرح‌ها و رنگ‌ها جدا کردن ژله با آن بسیار راحت بوده و از طرفی قیمت بسیار ارزانی دارند.

قالب ژله سلیکونی بهتره یا پلاستیکی

اگر بخواهیم دقیق‌تر این دو محصول را باهم به‌نوعی مقایسه کنیم با ما همراه باشید تا به‌صورت تخصصی‌تری ارزش این دو محصول را باهم بسنجیم. قالب‌های ژله سیلیکونی به‌نوعی از قالب‌ها گویند که از جنس سیلیکون یا همان نوعی پلیمر نچسب ساخته‌شده‌اند. جنس قالب سیلیکونی به حدی خوب و انعطاف‌پذیر است که درآوردن انواع ژله با این قالب بسیار راحت خواهد بود؛ اما اگر تازه‌کار و مبتدی هستید پیشنهاد می‌کنیم به‌جای آن از قالب‌های پلاستیکی استفاده کنید چون کار کردن و درست کردن ژله با نوع سیلیکونی به‌نوعی سخت خواهد بود.

یکی از شاخصه‌های اصلی این محصول تحمل دمای بسیار بالا در برابر نور خورشید و یا رطوبت زیاد است. میزان تحمل دمایی استاندارد تا 230 درجه سانتی گراد و حدود منفی 60 درجه زیر صفر می باشد. بنابرای مناسب فریزر نیز خواهند بود.

اما قالب‌های پلاستیکی به‌نوعی تقریباً در رده‌های قالب‌های سیلیکونی قرار می‌گیرند با این تفاوت که گاهی بسیار انعطاف‌پذیرتر هستند. ممکن است از خود بپرسید چرا برخی از قالب‌های پلاستیکی پس‌ازاینکه در یخچال گذاشته می‌شود بوی بد می‌گیرند. لازم به ذکر است بایستی برای رفع این مشکل تنها از قالب‌های باکیفیت خریداری نمایید. بنابراین ما در فروشگاه جهان پلاستیک انواع قالب باکیفیت پلاستیکی را به فروش می‌رسانیم. از طرفی جدا کردن ژله از این قالب نیز مانند جنس سیلیکونی خواهد بود.

نکات مهم در خرید بهترین قالب ژله

پیش از اینکه اقدام به خرید قالب‌های مخصوص ژله نماییم حتماً بایستی از برخی موارد و نکات ارزشمند حین خرید اطلاعات کسب کنیم.

جنس قالب

یکی از مهم‌ترین اولویت در خرید شما بایستی یک جنس خوب باشد. همواره به دنبال خرید محصولی باشید که ژله به‌راحتی از درون آن جدا شود. برای اطمینان از اینکه محصول ما کیفیت خوبی داشته باشد حتماً از فروشندگان معتبر خرید کرده و مشخصات فنی محصولات را مطالعه نمایید. به‌طورکلی قالبی که کیفیت خوب داشته باشد و از هیچ نوع مواد سمی و شیمیایی خطرناکی تهیه نشده باشد بهترین گزینه است.

استحکام قالب ژله

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در خرید بهترین قالب ژله استحکام و تحمل گرمایی آن است. هرچه محصول موردنظر در برابر گرما و سرما طاقت داشته باشد مسلماً از جنس مرغوب‌تری برخوردار است.

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی