تجهیزات و امکانات پمپ مایعات غلیظ

دسته بندی ها :
تجهیزات و امکانات پمپ مایعات غلیظ

تجهیزات و امکانات پمپ مایعات غلیظ برای داشتن ویژگی‌ها و مزایای بسیار عالی در ظروف پمپ‌های کف یا پمپ‌های لوسیون اهمیت بالایی دارد. ازآنجایی‌که کار با این محصولات آسان و بهداشتی‌تر می‌باشد از محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان نیز برخوردار خواهند بود. این محصولات برای استفاده در لوازم بهداشتی و آرایشی در جهان کاربرد دارند. به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان همواره در پی کسب جایگاه والا در عرصه رقابت در محصولات بهداشتی و پزشکی خواهند بود.

نحوه کار پمپ‌های مایعات غلیظ

پمپ‌های فوم یا مایعات غلیظ محصول درون بطری خود را به‌صورت کف توزیع می‌کنند. کف در محفظه کف‌ساز که بخشی از پمپ کف است تشکیل می‌شود. محتوای این پمپ در این بخش با کف درون محفظه مخلوط شده و از یک شبکه نایلونی آزاد و خارج می‌شود و به‌صورت کف در دستان شما قرار می‌گیرد.

اگر کمی دقت کنید مشاهده خواهید کرد که گردنه پمپ مایعات غلیظ کمی ضخیم‌تر و بزرگ‌تر از سایر پمپ‌ها می‌باشد که هدف از آن قراردادن محفظه کف است. قابل‌ذکر است برخی از این پمپ‌ها فقط برای مصرف محتوای همان ظرف است و می‌توان گفت یکبار مصرف هستند و در مقابل برخی از آنها را می‌توانید برای ظرف‌های مختلف و چندین بار استفاده کنید. جالب است بدانید پمپ‌های سیالات غلیظ برای اولین‌بار در بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان و مدرسه‌ها مورداستفاده قرار گرفته‌اند.

فواید پمپ‌های سیالات غلیظ

پمپ‌های فوم یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه است. این پمپ با استفاده از مقدار کمی از مایع و ایجاد کف نیاز شما را برآورده می‌کند و شایان‌ذکر است محصول توزیع شده همان اثربخشی را دارد. این محصول بادوام بوده و دارای خروجی ثابتی هستند و مشکلی در جریان برگشتی و یا نشت مواد ندارند.

برخی از این محصولات قابل استفاده مجدد بوده و به‌راحتی می‌توانید آنها را تمیز و نگهداری کنید و برای استفاده از محصولی دیگر از آن بهره گیرید. محصولات اسپری سیالات بادوام بوده و می‌توانند چندین ماه دوام بیاورند؛ لذا با اتمام محصول، به‌راحتی می‌توانید آن را با محصول جدید پر کنید. نکتهٔ مهم در پرکردن بطری پمپ می‌باشد که می‌بایست دقت کنید بیش از حد پر نکنید زیرا ممکن است به پمپ آسیب برسد.

جهت خرید محصولات اسپری غلیظ پاش کلیک کنید

نحوه کار پمپ مایعات غلیظ

پمپ‌های لوسیون مایعات غلیظ محصول را از طریق لولهٔ فرورفته درون بطری توزیع می‌کند. با کاهش سطح درون بطری هوا جایگزین آن می‌شود. مزیت بزرگی که این محصولات دارند این است که با اکثر ظروف سازگار بوده و قابل‌استفاده هستند. البته برخی از آنها نیز طوری طراحی شده‌اند که مخصوص به بطری خود می‌باشند.

مزایای پمپ‌

پمپ لوسیون ساده‌ترین نوع پمپ می‌باشد. پمپ‌های لوسیون معمولاً دارای مکانیسم قفل شدن می‌باشند. برای چندین کاربرد و محصول مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید که این محصولات می‌توانند شوینده‌های خانگی، محصولات مراقبت از مو و پوست، مواد شیمیایی، سایر محصولات آرایشی باشند.

lotion pump در اندازه های کوچک و بلند موجود می‌باشند و استفاده از هر دوی آنها آسان می‌باشد. با استفاده از یک‌دست می‌توانید از محتویات درون آن بهره گیرید. شما می‌توانید بدون اتلاف از مقدار مناسبی از محصول استفاده کنید. هر دو پمپ مزایای زیادی برای استفاده از سیالات دارند. همچنین، آنها کاملاً متناسب ظروف در اندازه‌های مختلف هستند. البته مهم نیست که در چه اندازه‌ای هستند چون دارای سایزبندی متنوعی می‌باشند. نگرانی شما باید این باشد که از کجا یک پمپ کف قابل‌اطمینان یا lotion pump خریداری کنید.

از کجا پمپ فوم و پمپ لوسیون بخریم؟

احتمالاً شما به دنبال خرید عمده تجهیزات و امکانات پمپ مایعات غلیظ خود هستید، ما به شما توصیه میکنیم از محصولات متنوع موجود در فروشگاه جهان پلاستیک دیدن فرمایید. از طرفی تیم ما به عنوان تامین کننده اصلی و ارائه‌دهنده بهترین و مرغوب‌ترین محصولات پلاستیکی و انواع پمپ اسپری می‌باشد. جهان پلاستیک این پمپ‌های پرکاربرد را به‌صورت عمده و در بسته‌بندی‌های مشخص به مشتریان خود ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی