تولیدات کلمن آب

دسته بندی ها :
تولیدات کلمن آب

انواع تولیدات با کیفیت کلمن آب

کلمن آب جهان پلاستیک از جنس پلاستیک مرغوب و در سایزهای مختلف و همچنین رنگ بندی های متنوع در کارخانه جهان پلاستیک برای رفع نیاز مشتریان ساخته شده است که برای رفاه حال این عزیزان قیمت کلمن آب جهان بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه قیمت گذاری شده است تا در دسترس همه قرار بگیرد.

تنوع تولید کلمن آب

کارخانه ی جهان پلاستیک علاوه بر تولید کلمن های آب متنوع تولیداتی همچون فلاسک آب و یا ترموس آب، اسباب‌بازی، کلمن های یخچالی، بلور، ظروف پلاستیکی آشپزخانه و شیر کلمن تولید میکند.

قابل ذکر است به علت بالا بودن کیفیت کلمن های آب می توان آن را جزء دسته کلمن های صادراتی قرار داد.

کارخانه جهان قادر به تولید کلمن های آب پلاستیکی در اندازه های مختلف دو قلو  و سه قلو و تکی بوده  تا با ارائه پک های مختلف در لیترهای متنوع آن را طبق نیاز بازار با  قیمت مناسب تر از کلمن های آب تکی به مشتریان ارائه دهد.

نیازمندی استفاده از فلاسک آب

همانطور که میدانید نیاز انسان به آب به چندین عامل بستگی دارد برای مثال سن و شرایط آب و هوایی،فردی که در آب و هوای سرد زندگی میکند بیشتر نیازمند آب گرم است در نتیجه داشتن فلاسک آب و یا ترموس آب برای این فرد ضروری است

ولی فردی که در جنوب کشور ودر هوای گرم و سوزان است نیازمند آبی خنک و گوارا است تا رفع تشنگی کند بنابراین برای این فرد کلمن های آب پیشنهاد میشود .

همچنین برای کودکان همراه داشتن قمقمه و یا همان کلمن آب کوچک مورد نیاز است ولی شایان ذکر است کودکی که زیر سن ۶ماهگی است و فقط شیر خشک مصرف می کند داشتن آب گرم برای درست کردن شیر خشک این نوزاد ضروری است،

بنابراین کارخانه جهان پلاستیک با در نظر گرفتن همه ی این نیازها شروع به تولید انواع فلاسک و کلمن آب کرده است تا برای همه ی افراد رفع نیاز کند وبا قرار دادن عکس این محصولات در سایت کارخانه و با معرفی اجناس خود سفارش و خرید را برای شما عزیزان راحت و قابل اطمینان کرده است.

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. کرامت گفت:

    سلام
    اجناس شما قبلاً استفاده کردم کیفیت خوبی داشت.
    کلمن های مستطیل شکل که تو عکسی که گذاشتید قیمت چند است، تو پیج اینستا عکسهای متنوع از کلمن های تولیدی خودتون نگذاشتید.
    ممنون اگه جواب دهید.

0
X
Call Now Buttonتماس مستقیم تلفنی