راز علمی فلاسک

دسته بندی ها :
راز علمی فلاسک

راز علمی فلاسک

راز علمی  فلاسک وجود یک خلاء است . ما در مورد نوعی خلاء صحبت می کنیم که به معنای کمبود هوا است.

آیا ترجیح می دهید ناهار خود را از خانه بیاورید؟

اگر دوست دارید غذای مورد علاقه خود را از خانه بیرون ببرید ، شاید این موضوع ذهن شما را درگیر کرده باشد  که گرم  نگه داشتن چیزهای گرم  و سرد ممکن است برایتان سخت باشد … مگر اینکه یکی از این وسایل جادویی را داشته باشید

در مورد چیزی صحبت میکنیم که نامش فلاسک است که البته با نام های دیگری همچون ترموس نیز نامیده می شود .

اگر تاکنون از ترموس استفاده کرده اید ، احتمالاً استفاده مناسب از فلاسک یا ترموس را مطالعه کرده اید اگر این راهکارها را مطالعه ننموده اید حتما مطلب را بخوانید .

می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. اگر صبح آن را با سوپ داغ پر کنید ، می توانید هنگام صرف ناهار سوپ داغ میل کنید که بسیار دلچسب است. به همین ترتیب ، اگر آن را با یک نوشیدنی خنک پر کنید ، چند ساعت بعد نوشیدنی شما همچنان خنک می شود. آیا این موضوع جادو است یا علم؟

 

آشنایی بیشتر با فلاسک

فلاسک بطری است که یک ظرف دو جداره در داخل آن قرار دارد. هوای بین دو دیوار در حین ساخت مکیده می شود و خلاء ایجاد می کند.این کار به جای قرار دادن نوعی عنصر گرمایش برای گرم نگه داشتن چیزهای داغ صورت میگیرد،

یک ترموس برای گرم نگه داشتن چیزهای گرم طراحی شده است.

همانطور که میدانید گرما را می توان از طریق هوا منتقل کرد. برای جلوگیری از، از دست دادن گرما ، بهترین و سنجیده ترین کار عایق کاری می باشد. و همچنین بهترین عایق ممکن خلاء باشد  زیرا هوایی برای حرکت و تبادل گرما وجود ندارد. اگر هوایی برای انتقال گرما وجود ندارد ، بنابراین گرما در جایی که هست حفظ می شود .

در تولید یک ترموس آب  به همان روش که محافظ گرما است سرما را نیز حفظ می کند. این شامل نوعی دستگاه  خنک کننده نیست. بلکه  همان خلاء است که باعث گرم  نگه داشتن چیزهای گرم  می شود ، سرما  را سرد نگه می دارد. گرمایی که در غیر این صورت ممکن است به محتوای سرد ترموس منتقل شود از رسیدن آن به دلیل خلاء بین دیواره های ترموس جلوگیری می شود.

فلاسک مدرن 

فلاسک های مدرن امروزی بسیار محکم تر از نمونه های گذشته ساخته می شوند. اولین ترموس ها دارای نمای بیرونی فلزی با دیوارهای داخلی شیشه ای بودند. این ترموس ها اغلب وقتی که به طور تصادفی ریزش می کردند شکسته می شوند.

ترموس های مدرن معمولاً از لایه های پلاستیک ساخته می شوند که به کاهش انتقال حرارت کمک می کند.اگر امروز از ترموس استفاده می کنید ، می توانید نسبتاً مطمئن باشید که ساعاتی بعد ، سوپ شما هنوز گرم خواهد بود یا لیموناد شما هنوز سرد خواهد بود!

فلاسک یا ترموس جهان پلاستیک یک انتخاب عالی برای مسافران است زیرا ساعاتی طولانی قهوه و نوشیدنی های گرم را در خود گرم نگه می دارد و اکثر دارندگان این محصولات جهان پلاستیک کمال رضایت را دارند و از داشتن آن لذت می برند.

درپوش ضد نشت آن این اطمینان را به شما می دهد تا با خیال راحت آن را حمل کنید و در بین مابقی وسایل خود جا دهید و همچنین می توانید درب آن را به سادگی و راحتی باز کنید و پس از لذت بردن از جرعه دوباره با خیال راحت درب آن را ببندید.

فلاسک جهان پلاستیک تنها برای نگهداری نوشیدنی های سرد و یا گرم ساخته نشده است . بلکه برای غذاهای شما نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

چرا به ما اعتماد کنید:

ده بررسی برتر از چندین سال گذشته  در کشور صورت گرفته که شامل اهداف خاص بر روی نتایج حاصل از  تحقیق و آزمایش محصولات خانگی بوده است و برای سه سال گذشته میلیون ها تومان  برای بررسی ترموس ها سرمایه گذاری شده است.

از طرفی طیف گسترده ای از ترموس و ظروف مواد عایق بندی شده را مورد بررسی قرار داده اند و با مادران ، مسافران و علاقه مندان در فضای باز که تمایل به استفاده از این موارد را دارند به طور مکرر صحبت شده تا از تجربیات خود با انواع مختلف قمقمه و مارک های خریداری شده آنها مطلع شوند.

طی این تحقیقات بیش از ۹۰ درصد از مردم رضایت خود را از محصولات جهان پلاستیک بیان کرده اند و این موضوع افتخاری برای کارخانه جهان پلاستیک محسوب می شود.

نحوه انجام آزمایشات: 

چندین آزمایش دما از محصولات جهان پلاستیک انجام گرفت تا ببینند ادعای سازنده مبنی بر اینکه چه مدت یک مواد غذایی گرم و یا خنک نگه می دارد صحت دارد یا نه. پس از پر کردن هر ترموس با دماسنج دمای آن را اندازه گیری کرده و منتظر ماندن تا زمان ساعت های ادعا شده فرا برسد. سپس قمقمه ها یا همان ترموس را باز کرده و آب را مجددا اندازه گیری کرده تا مشخص شود چه مقدار گرما از دست می رود یا اینکه چقدر آب سرد به دست می آمد.

آزمایشات آب گرم:

طبق اعلام وزارت بهداشت دمای مایعات و نوشیدنی های گرم باید بین ۱۵۰تا ۱۸۰ باشد بنابراین با ریختن مایعات با این دما در ترموس آب جهان پلاستیک و گذراندن ساعات مشخص و اندازه گیری و رویت نوشیدنی در همان دما ثابت شد که محصولات جهان پلاستیک از کیفیت بالایی برخوردار است.

آزمایشات آب سرد:

آزمایشات آب سرد هم همانند آب گرم صورت گرفت و کیفیت را به همگان نشان داد.

آزمایش های اثبات نشت:

ما هر ترموس را در معرض تکان دادن شدید ، پرتاب کردن ، کج و سرو ته قرار دادیم تا ببینیم چقدردربهای آن دارای استحکام است. حتی کوزه های غذایی ، پر از سوپ داغ ، چرخانده و ریخته می شدند تا مطمئن شوند که در کوله پشتی فرزند شما باز نمی شود. به استثنای یک قمقمه ، هرکدام یک مهر و موم بسیار محکم نگه داشته شده است. ترموس و فلاسک آب جهان پلاستیک تنها قمقمه ای بود که سربلند از این آزمایشات بیرون آمد.

شایان ذکر است که این کیفیت تنها به فلاسک و ترموس آب اختصاص نمیابد بلکه تمامی محصولات جهان پلاستیک از جمله کلمن آب، کلمن صندوقی ، کلمن های صادراتی و همچنین کلمن مسافرتی و تمامی وسایل آشپزخانه جهان شامل این کیفیت است.

مطالب مرتبط

نظرات شما

0
X
Call Now Buttonتماس مستقیم تلفنی