قالب ژله سیلیکونی بهتر است یا پلاستیکی

دسته بندی ها :
قالب ژله سیلیکونی بهتر است یا پلاستیکی

شاید دلایل استفاده از قالب ژله سیلیکونی یا پلاستیکی بسته به سلیقه افراد متفاوت باشد. برخی از بانوان دوست دارند تا در هنگام تهیه یک ژله و یا دسر از قالب سیلیکونی استفاده کنند؛ زیرا عقیده دارند جداسازی مواد از آن بسیار راحت‌تر از پلاستیکی خواهد بود. جدای از این موارد ممکن است برخی تفاوت‌ها ظاهری و ساختاری در این محصولات انتخاب شمارا تغییر دهد. هدف از انتشار این مطلب درواقع پاسخ به سوال اینکه قالب ژله سیلیکونی بهتر است یا پلاستیکی و آشنایی با کاربردها و تفاوت های این محصول خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

تفاوت قالب ژله سیلیکونی و پلاستیکی

همان‌طور که می‌دانید در بازار لوازم قنادی و شیرینی‌پزی انواع محصولات سیلیکونی و پلاستیکی به فروش می‌رسد. برخی با جنس سیلیکونی بوده و برخی نیز از جنس پلاستیک در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرض می‌شوند. اگر بخواهیم به‌صورت خلاصه بدانیم که قالب ژله سیلیکونی بهتر است یا پلاستیکی و هرکدام را باهم مقایسه کنیم بد نیست بدانید دلیل انتخاب قالب ژله سیلیکونی بیشتر به خاطر تحمل درجه حرارت و سختی تا حدود 230 درجه سانتی‌گراد خواهد بود. از طرفی قالب‌های سیلیکونی معمولاً با نرمی و لطافت خاصی که دارند جداسازی ژله از آن‌ها بسیار آسان‌تر است.

لازم به ذکر است مواد تشکیل‌دهنده قالب‌های سیلیکونی ضد سرطان‌زا و بی‌بو بوده که به‌تازگی در بازار جاافتاده‌اند اما تنها نکته منفی که دارند قیمت گران‌تر آن‌ها خواهد بود.

از طرفی قالب ژله پلاستیکی به‌عنوان یکی از محصولات پرفروش بازار خواهد بود. ازلحاظ انعطاف‌پذیری تقریباً با قالب سیلیکونی برابر هستند. بیشترین کاربرد این قالب‌ها در درست کردن دسر، انواع کیک و همچنین ژله‌های یخچالی خواهند بود. معمولاً قدرت تحمل حرارت آن‌ها پایین‌تر از نوع سیلیکونی است اما از نکته مثبتی که نسبت به قالب سیلیکونی برخوردار است قیمت بسیار مناسب آن‌ها خواهد بود.

بهترین قالب ژله ازنظر خریداران کدام است؟

تهیه این محصولات همان‌طور که در اینجا ذکر شد بیشتر سلیقه‌ای بوده و اگر بخواهیم یک میانگینی در نظر بگیریم به جرات می‌توان گفت نرخ خرید قالب‌های پلاستیکی بسیار بیشتر از نوع سیلیکونی آن است. جالب است بدانید حتی برخی از مشتریان علاقه‌مند به خرید قالب ژله فلزی به دلیل جذب دمای مناسب خواهند بود. صنایع تولیدی جهان پلاستیک مفتخر است تا به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان معتبر اقدام به فروش انواع قالب‌های ژله در طرح ها و رنگ‌های مختلف با برندهای معتبر نماید. لازم به ذکر است قیمت‌های این محصولات در بازار کاملاً رقابتی بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل مشتریان عزیز خواهد شد.

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی