بهترین محصولات بهداشتی در زمان کرونا

دسته بندی ها :
بهترین محصولات بهداشتی در زمان کرونا

استفاده از بهترین محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در زمان انتشار ویروس کرونا امروزه همواره به یکی از دغدغه‌های افراد تبدیل شده است. نرخ خرید مواد ضدعفونی‌کننده این روزها بسیار از حد انتظار بالاتر است. به‌طوری‌که بسیاری از تولیدکنندگان محصولات بهداشتی به فکر تولید الکل یا مواد ضدعفونی‌کننده افتاده‌اند. استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده خود به‌تنهایی نیاز به یکسری اقدامات و دستورالعمل‌ها خواهد داشت. سازمان بهداشت جهانی WHO همواره در مواجه با مخاطرات بهداشتی برخی دستورالعمل‌های مدونی را به‌صورت کاملاً ترجمه شده در دسترس عموم مردم قرار می‌دهد.

برای نظافت و ضدعفونی از چه موادی باید استفاده کرد

اگر سطوح وسایل و ابزار کار شما کثیف و یا آلوده شده باشد. بهترین پاک‌کننده ازجمله مواد شوینده و آب می‌تواند مفید باشد. اما الکل به‌عنوان سریع‌ترین نابودکننده این ویروس به‌حساب می‌آید که امروزه کاربرد بسیاری خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید ویروس کووید 19 بیماری جدیدی است که تمام کره زمین را درگیر کرده و زندگی را برای عموم مردم سخت کرده است.

کرونا یا همان کووید 19 اولین‌بار در وهان چین دیده شد و از آنجا به تمام نقاط کره زمین منتقل شد. جالب است بدانید پزشکان و محققان معتقدند این بیماری از خانواده ویروسی همچون سارس و سایر سرماخوردگی می‌باشد.

چگونگی انتشار کرونا ویروس

اگرچه این بیماری برای اولین از حیوان به انسان منتقل گردید اما در حال حاضر از انسان به انسان می‌باشد. هنگامی‌که فردی آلوده است ترشحات تنفسی به‌وسیله سرفه یا عطسه در هوا معلق می‌شود که فرد سالم با تنفس در آن مکان این هوای آلوده را وارد بدن خود می‌کند و در نتیجه مبتلا می‌گردد. البته این ویروس به‌گونه‌ای است که بر روی سطوح با زمان‌بندی متفاوت ماندگار هستند وبا لمس این سطوح و سپس تماس دست با دهان، بینی و چشم فرد به این بیماری گرفتار می‌شود.

لوازم ضروری برای پیشگیری در برابر کرونا

برخی لوازم ضروروی به عنوان بهترین محصولات بهداشتی در زمان کرونا در زمان شیوع این ویروس میتواند به عنوان یک عامل بازدارنده انتشار کوید 19 باشد و به ارتقا سلامت جامعه کمک نماید. برای آشنایی بیشتر این این محصولات در ادامه با ما همراه باشید.

ماسک

ماسک یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسایل برای پیشگیری از ویروس کرونا می‌باشد البته قابل‌ذکر است ماسک‌ها می‌بایست جنس مناسبی داشته باشند تا فرد در برابر بیماری ایمن باشد. قابل‌ذکر است بهترین ماسک نوع سه‌لایه آن می‌باشد به‌طوری‌که تمام صورت فرد را پوشش می دهد. اما علاوه بر این ماسک ها نیز ماسک شیلددار محافظ بسیار خوبی خواهد بود.

محلول ضدعفونی‌کننده

به طور حتم می‌دانید که افراد در طول روز باید دست خود را به طور مرتب بشویند و یا از ژل و یا محلول ضدعفونی‌کننده بر پایه الکل استفاده کنند؛ لذا توصیه می‌گردد افراد اسپری تریگر که درون آن از محلول ضدعفونی‌کننده که بر پایه الکل است همراه خود داشته باشند تا در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

همراه داشتن دستمال

بهتر است همیشه همراه خود یک دستمال کاغذی و یا وسیله‌ای داشته باشید تا هنگامی‌که می‌خواهید در را باز کنید و یا دکمه‌ای همچون دکمه آسانسور را بزنید از آن استفاده کنید.

کرم نرم‌کننده و مرطوب‌کننده

توصیه می‌گردد برای خودتان کرم تهیه کنید زیرا به دلیل استفاده از محلول ضدعفونی‌کننده و یا شستشوی مدام دست‌ها باعث می‌شود پوست دستتان خشک و آسیب ببیند با چرب کردن آن می‌توانید آن را ترمیم کنید.

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی