نگاهی ویژه به محصولات پلاستیکی

دسته بندی ها :
نگاهی ویژه به محصولات پلاستیکی

نگاهی ویژه به محصولات پلاستیکی

اگر با کمی دقت به اطراف خود نگاه کنید متوجه میشوید که پلاستیک در زندگی های امروزی بسیار پرکاربرد است که متشکل از عناصر گوناگونی می باشد.

از این ماده پرکاربرد می توان برای ساخت انواع ظروف پلاستیکی بخصوص ظروف آشپزخانه استفاده کرد و کاربرد آن را برای همگان مشخص کرد.

همانطور که میدانید پلاستیک ها از انواع مختلفی تشکیل شده اند و با توجه به نوع کارایی محصول از آنها استفاده می شود. جالب است بدانید که پلاستیک ها در برابر باکتری ها ایمن و مقاوم هستند این بدان معنی است که با ظروف و یا کیسه های پلاستیکی می توان از مواد و خوراکی ها محافظت کرد.

بنابراین از آنها برای بسته بندی محصولاتی همچون مواد غذایی و دارویی می توان استفاده کرد.پس برای دانستن اینکه مواد پلاستیکی دارای فواید زیاد و کارایی مختلفی هستند و نیاز به داشتن دانش بالا وجود ندارد بلکه با کمی ریزبینی و دقت به محیط اطراف می توان متوجه شد.

استفاده از نایلون در ساخت وسایل آشپزخانه

از نایلون برای ساخت وسایل آشپزخانه مانند ظروف پلاستیکی درب دار و یا قاشق و چنگاه های بزرگ جهت استفاده از خدمات پذیرایی از میهمانان استفاده می شود .

مطمئنا شما تا به حال هرکدام در آشپزخانه خود از این وسایل استفاده کرده اید اگر شما صاحب آن هستید یا قصد خرید هر یک از این ظروف را دارید ، باید بدانید که کدام یک از این محصولات ممکن است از لحظه مخاطرات بهداشتی مفید باشد آیا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که وسایل آشپزخانه که از موارد نایلونی استفاده می شوند چه نوع خطراتی را میتوانند به همراه داشته باشند برای اشنا یا این مقاله با ما همراه باشید

آزمایشگاهی پلاستیکی - نگاهی ویژه به محصولات پلاستیکی

مواد آزمایشگاهی پلاستیکی

دی آمینو دی فنیل متان

آری شاید خواندن این فرمول شیمیایی برای شما سخت باشد اما نام شیمیدان ها نام اختصاری آن را DDM  یا متیل دیانیلین می شناسند .

این ساختار یک ماده شیمیایی است که بیشتر مواقع به عنوان مکمل و سفت کننده ماده اپوکسی استفاده میگردد , متاسفانه امروزه این ماده شیمیایی در کالاهای خارجی که با قیمت ارزان برای وسایل آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرند استفاده می شود ,

اثری از این ماده شیمیایی در برخی وسایل آشپزخانه نایلونی ، به ویژه ظروف آشپزخانه  موارد آشپزخانه سیاه رنگ  مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که قرار گرفتن در معرض گاه به گاه به این ماده شیمیایی کمی  زیان آور است  ، بیشتر ظروف نایلونی که حاوی DDM هستند در چین ساخته شده اند.

نگرانی های خاص

یک شکل خاص از DDM  توسط شیمیدانان نیز  به عنوان ماده خطرناک  سرطان زا ذکر شده است. محققان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری چندین سال این موضوع را مورد مطالعه قرار داده اند و مشخص کردند که قرار گرفتن در معرض DDM باعث تومور در موش ها و همچنین سیروز و تومورهای کبدی می شود.

اخیراً ، پس از فراخوان چندین ظروف آشپزخانه برای افزایش سطح DDM ، اتحادیه اروپا اخیرا اقدام به حذف این مواد از وسایل پلاستیکی و نایلونی نموده که ای خط یک روش مناسب برای جلوگیری از این ماده سرطان زا است .

نگاهی به محصولات پلاستیکی کارخانه جهان پلاستیک:

جهان پلاستیک نیز با بهره گیری از این شیوه اقدام به تولید مواد خام پلاستیکی و مواد تولیدی با حذف این ماده شیمیایی نموده و توانسته است محصولات متنوع و کاملا بهداشتی را برای رفاه و آسایش خانوده ها فراهم کند .

تولیدات بهداشتی و کاملا ایرانی جهان پلاستیک از آزمایشات تست شده و تضمینی صادر شده و از جمله مهمترین محصولات ما تولید محصول پلاستیکی کلمن آب که خود شامل محصولات کلمن صندوقی مرغوب و صادراتی و همچنین اسباب بازی ها متنوع و سینی و ظروف آشپزخانه خواهد بود .

پلاستیکی - نگاهی ویژه به محصولات پلاستیکی

سینی پلاستیکی

تولیدات سینی پلاستیکی جهان

این سینی پلاستیکی از جنس پلاستیک درجه یک و با کیفیت و مرغوب ساخته شده است و همچنین دارای رنگ بندی متنوع و بسیار زیبا می باشد. طرح کف داخل سینی گلدار است و دارای گل های رنگارنگ و شیک می باشد که این سینی را متفاوت با دیگر سینی ها کرده است و این امکان را به شما داده است که به دلیل تنوع رنگی بتوانید رنگ آن را با دیگر وسایل خود هماهنگ کنید.

این سینی به دلیل مقاومت قابل استفاده در منازل و آشپزخانه و همچنین محیط های کاری است.

ویژگی های سینی جهان پلاستیک:

۱. جنس این سینی زیبا از پلاستیک است

۲. پلاستیک استفاده شده در سینی جهان از پلاستیک مرغوب و با کیفیت و درجه یک است

۳. دارای رنگ بندی متنوع و شیک است

۴. مقاوم و بسیار بادوام است

۵. مناسب برای منزل و محیط های خارج منزل

۶. در سایز های مختلف و متنوع برای کارایی های متفاوت

برچسب ها :

مطالب مرتبط

نظرات شما

0
X
Call Now Buttonتماس مستقیم تلفنی