تولید کنندگان پمپ تریگر

دسته بندی ها :
تولید کنندگان پمپ تریگر

امروزه تولید کنندگان پمپ تریگر باتوجه‌به شرایط اجتماعی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های روزمره انسان‌ها بوده که باعث شده است در صنایع بهداشتی و آرایشی محصولات پلاستیکی پرمصرف تولید شوند. تریگر با نام لاتین Trigger به‌عنوان یکی از محصولات پلاستیکی پر مصرف بوده که در دسته اسپری‌ها جای می‌گیرند. تریگر ها به‌عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات اسپری انواع سیالات رقیق به‌حساب می‌آیند.

امروزه که استفاده از انواع مواد ضدعفونی‌کننده برای جلوگیری از ویروس‌ها تبدیل به یک عادت شده است به‌راحتی توسط این محصولات بر روی سطوح مختلف از جمله منازل، ادارات، محل کار و یا ماشین اسپری می‌شوند. تولیدکنندگان پمپ تریگر همواره در تلاش هستند تا محصولی با کیفیت را روانه بازار کنند.

تولید پمپ‌های تفنگی تریگر

اگر به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان لوازم بهداشتی و دارویی هستید. مسلماً همواره به دنبال خرید با قیمت ارزان نیز خواهید بود. خرید انواع محصولات اسپری از تولیدکنندگان مطرح داخل ایران باعث خواهد شد بتوانید حوزه فروش خود را در بازار لوازم بهداشتی گسترش دهید. جهان پلاستیک به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان معتبر در محصولات اسپری بوده که به‌صورت تخصصی و با قیمت رقابتی محصولات خود را به مشتریان عرضه خواهد کرد.

جهت خرید انواع محصولات اسپری تریگر کلیک کنید

ساختار پمپ‌های تریگر (شیشه‌شور)

بسیاری از تولیدکنندگان پمپ‌های تریگر با ارائه آخرین نمونه کارها در طرح و رنگ‌های جذاب همواره در صدد هستند تا در طراحی و ساختار قطعات داخلی و بیرونی محصولات، کیفیت لازم و رضایت‌بخش را عرضه نمایند. به‌طورکلی ساختار تشکیل‌دهنده پمپ‌های شیشه‌شور تریگر شامل اهرم پرکننده، اهرم ماشه‌ای و نازل خواهد بود که هرکدام را به تفکیک نام می‌بریم.

اهرم پرکننده سیالات

همان‌طور که کاملاً مشخص است این اهرم وظیفه رساندن آب و یا مایعات رقیق را از داخل بطری به داخل نی و یا محفظه تریگر را دارا است. مکانیسم آن هم به‌گونه‌ای است که با یک‌بار شلیک مقدار مشخصی از مایعات بالا می‌آید.

اهرم ماشه‌ای تریگر

اهرم و یا دستگیره ماشه‌ای را به‌نوعی حالت تفنگی یک اسپری می‌گویند. این بخش در بیرون محصول بوده و کاملاً به چشم می‌خورد. اندازه پدال ماشه‌ای آن کاملاً متناسب با انواع انگشتان دست خواهد بود. فرد موردنظر می‌تواند با فشار دادن آن اهرم میزان مشخصی از آب و یا سیالات مختلف را پاشش کند.

نازل پخش‌کننده جریان

تمامی محصولات Trigger که توسط تولید کنندگان پمپ تریگر عرضه می شوند. دارای نازل پخش‌کننده‌ای هستند که برخی قابلیت تنظیم دستی جریان را داشته و برخی دیگر نیز ساده می‌باشند. لازم به ذکر است این بخش از ساختار محصول قابلیت بازو بسته شدن جریان را خواهد داشت.

جمع‌بندی

اگر نیاز به خرید این محصولات از فروشگاه جهان پلاستیک می‌باشید لازم به ذکر است اکثر محصولات تولید کنندگان پمپ تریگر در بخش جزئیات محصول سایت دارای مشخصات فنی خواهد بود. همچنین می‌توانید به لینک خرید محصول در وسط مقاله مراجعه نموده و انواع محصولات Trigger را مشاهده نمایید. درصورتی‌که نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید لطفاً از بخش تماس با ما به‌صورت مستقیم و 24 ساعته ارتباط بگیرید.

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی