پاکسازی پمپ اسپری

دسته بندی ها :
پاکسازی پمپ اسپری

اگر به بهترین روش پاکسازی پمپ اسپری خود هستید و یک اتفاق غیرقابل‌پیش‌بینی برای محصولات شما رخ داد نگران نباشید. پمپ‌های اسپری به دلیل وجود سوراخ‌های نازک امکان مسدود شدن توسط مایعات و سیالات غلیظ و بعضاً برخی از خوشبوکننده‌ها که مواد شیمیایی دارند را خواهند داشت. اگر برای اولین‌بار این اتفاق برای شما افتاد ما در زیر چند روش اصولی برای پاک‌سازی و تعمیر پمپ‌های اسپری غلیظ پاش و یا اسپری‌های رقیق پاش برای انواع سیالات معرفی خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین روش پاک‌سازی پمپ اسپری

زمانی که به‌مرورزمان از پمپ‌های اسپری جهت پاشش انواع مایعات غلیظ و یا سیالات رقیق استفاده می‌کنید به دلیل اینکه مجرای خروجی این محصولات بسیار کوچک می‌باشد ممکن است ذرات ریز و یا گردوغبار به‌عنوان یک جرم و یا لکه درون مجرای آن ته‌نشین شوند به همین دلیل ممکن است همین امر در پاشش مایعات اختلال ایجاد کند.

جهت خرید انواع محصولات پمپ غلیظ پاش کلیک کنید

وارونه کردن پمپ اسپری

بهترین روش پاکسازی پمپ اسپری و برای جلوگیری از مسدودسازی مجرای پمپ این است که ابتدا بطری محصول را وارونه کرده آن را به مدت پنج ثانیه در داخل یک جعبه و یا تکه مقوا یا کاغذ اسپری کنید. این باعث می‌شود هوای محبوس شده در پمپ به همراه برخی ذرات به‌مرور از داخل مجرا خارج شود.

شستن با آب گرم

یکی از روش های پاکسازی پمپ اسپری خیساندن نازل با آب گرم است که این امر به ازبین‌بردن لکه‌ها و مواد محبوس شده درون سوراخ‌های ریز اسپری کمک بسیاری خواهد کرد. برای این کار نازل را به‌آرامی از بطری اسپری جدا کرده و سپس آن را درون یک فنچان پس از آب داخل قرار دهید به‌طوری‌که تمام منطقه سر پمپ درون آب قرار گیرد. اجازه دهید تا حداقل به مدت 5 دقیقه در آب داغ این عمل تکرار شود. سپس داخل خارج نازل را کاملاً با یک دستمان تمیز خشک کرده و آن را مجدداً به بطری اسپری متصل نماید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

اگر روش اصولی دیگری را در پاک‌سازی محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله پمپ‌های اسپری می‌شناسید خوشحال خواهیم شد از بخش نظرات آن را برای سایر بازدیدکنندگان سایت منتشر کرده تا از این مطلب مفید نهایت استفاده را ببرید.

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی