آشنایی با انواع مختلف سطل زباله، پدالی و بنایی به همراه قیمت ها

دسته بندی ها :
آشنایی با انواع مختلف سطل زباله، پدالی و بنایی به همراه قیمت ها

به‌صورت کلی انواع سطل زباله، سطل‌های پدالی درب دار و حتی سطل‌های بنایی در اندازه‌ها و شکل‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند؛ اما زمانی که نوبت به خرید سطل‌های زباله، بنایی و یا پدالی می‌رسد مهم‌ترین چیزی که مدنظر است این است که هدف از استفاده این محصولات چه خواهد بود. برای خرید انواع سطل بایستی به قیمت‌ها، کیفیت و شکل این محصولات دقت کنید تا بتوانید تصمیم‌گیری بسیار درستی در انتخاب بهترین جنس و برند را داشته باشید. اگر نیاز به آشنایی با انواع مختلف سطل زباله رادارید در این مطلب از سایت جهان پلاستیک با ما همراه باشید.

انواع مختلف از سطل

سطل‌ها همان‌طور که ذکر کردیم دارای طیف وسیعی از مواد مختلفی چون چوب، فلز و پلاستیک خواهند بود که دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است که در ادامه آن‌ها را شرح خواهیم داد. به‌صورت کلی انواع مختلف سطل زباله به شرح زیر می‌باشد.

سطل‌های فلزی

سطل‌های فلزی درصورتی‌که به‌درستی از آن‌ها استفاده شود طبیعتاً دارای دوام طولانی خواهند بود. معمولاً ساختار مواد سطل‌های فلزی از جنس گالوانیزه می‌باشد؛ اما معایبی دارد که اگر مواد غذایی چون گوجه‌فرنگی درون این سطل‌ها ریخته شود ممکن است با جنس گالوانیزه واکنش شیمیایی دهد.

سطل‌های چوبی

سطل‌های چوبی نیز به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین سطل‌های موجود بازار خواهند بود. ازنظر بهداشتی این نوع سطل‌های چوبی ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند و به‌مرورزمان ممکن است ترک‌خورده، نشستی زباله داشته و یا حتی داخل آن‌ها کپک‌زده شود به همین دلیل بیشترین محبوبیت استفاده از سطل‌های زباله چوبی جهت تزئینات خواهد بود. به‌عنوان‌مثال برای اموری چون کاشت در باغ‌های زیبای گل نیز از این سطل‌ها استفاده می‌شود.

سطل‌های پلاستیکی

سطل‌های پلاستیکی هرچند ممکن است جذابیت ظاهری به نسبت سطل‌هایی چون سطل فلزی و یا چوبی را نداشته باشد اما محصولات سطل پلاستیکی بدون شک به‌عنوان یک محصول همه‌کاره و پرکاربرد خواهد بود. از طرفی مثلاً در شغل بنایی استفاده از سطل‌های فلزی ممکن است مشکلات خاص خود را داشته باشد به همین دلیل یک سطل پلاستیکی مقاوم می‌تواند حتی برای نگهداری مایعات هرچند خطرناک بسیار مناسب باشد. اگر سطل‌های پلاستیکی برای نیاز شما بسیار مناسب است لذا در بخش‌های زیر برخی سطل‌های محبوب را به شما معرفی خواهیم کرد.

عرضه مستقیم سطل پلاستیکی توسط فروشگاه جهان پلاستیک

ازآنجایی‌که نرخ فروش این محصولات نسبت به مدل‌های فلزی و چوبی آن بسیار بالا است و محبوبیت بیشتری دارد لذا قیمت بسیار مناسبی نیز برای استفاده در مکان‌های مختلف خواهد داشت. هرکدام از سطل‌های زباله پلاستیکی متناسب با کارایی و کاربرد مختص خود تولید و به بازار عرضه خواهند شد و لذا با سایر انواع این محصولات کاملاً متفاوت خواهد بود.

درصورتی‌که قصد خرید عمده انواع مختلف سطل زباله رادارید می‌توانید از طریق شماره درج‌شده در سایت جهان پلاستیک با کارشناسان ما در ارتباط باشید. یکی از مهم‌ترین مواردی که بایستی در خرید این نوع محصولات از برندهای معتبر توجه داشته باشیم رنگ آن‌ها خواهد بود. بسیاری از محصولات بی‌کیفیت اگر در مقابل نور خورشید قرار گیرند به‌مرور رنگ خود را از دست خواهند داد و به حالت زردی می‌رسند بنابراین حتماً قبل از خرید به برند معتبر این محصولات دقت نمایید.

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی