تولید کننده پمپ و اسپری غلیظ پاش

دسته بندی ها :
تولید کننده پمپ و اسپری غلیظ پاش

تولید کننده پمپ و اسپری غلیظ پاش همواره با در نظر گرفتن شرایط بازار همواره در صدد است تا بهترین محصول را چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت به بازار عرضه کند. به طور کلی پمپ و اسپری غلیظ پاش در صنایع آرایشی و بهداشتی کاربرد فراوانی دارد. امروزه محصولات آرایشی و بهداشتی به عنوان یکی از لوازم پرمصرف در بین خانواده ها خواهد بود. خصوصا در این روزهایی که بیماری ها و مشکلات بهداشتی زیادی گریبانگیر انسان ها در کشورهای جهان می باشد. استفاده از مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده تقاضای بیشتری نسبت به سایر موارد آرایشی و بهداشتی داشته است. پمپ و اسپری غلیظ پاش برای انواع لوسیون ها و ژل های ضد عفونی کننده غلیظ مناسب می باشد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع پمپ های اسپری

به طور کلی در بازار لوام بهداشتی و آرایشی تولید انواع اسپری های سیالات غلیظ تقاضای زیادی دارد. از استفاده الکل گرفته تا ژل های ضد عفونی کننده همگی پمپ های خاص خود را دارند. پمپ های اسپری مایعات رقیق مناسب برای استفاده از مواد ضد عفونی کننده چون الکل می باشد. اما برخی لوسیون ها و مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی غلیظ نیز پمپ های خاص خود را دارند. پمپ های اسپری در ایران به طور کلی در اندازه های استاندارد دهانه 28 و 24 تولید می شوند که در صنایع دارویی و آرایشی مصرف بالایی دارند.

ساختار مواد پمپ های اسپری غلیظ پاش

ساختار مواد پمپ های اسپری بسیار مهم است زیرا اگر جنس این محصول با کیفیت نباشد در کمترین زمان در برابر برخی مایعات آسیب می بیند و درست پاشش را انجام نخواهند داد. یکی دیگر از مشکلات رایج این محصولات گیر کردن سر پمپ در هنگام فشار دادن آن خواهد بود. مواد تشکیل دهنده این محصولات از پلاستیک فشرده بوده که در برابر خوردگی و رسوبات نیز مقاوم خواهد بود.

بیشتر بدانید: تجهیزات و امکانات پمپ مایعات غلیظ

دلیل استفاده از پمپ های اسپری غلیظ پاش

دلیل استفاده از پمپ های اسپری با دهانه 28 و یا پمپ اسپری با دهانه 24 برای انواع بطری ها این است که مایعات به راحتی بدون سر ریز شدن بتوانند از درون بطری به بیرون اسپری شوند. از طرفی به دلیل نوع خروجی مایعات غلیظ در استفاده این مواد و نحوه استفاده صرفه جویی خواهد شد. استفاده از پمپ های اسپری نیز علاوه بر موارد بالا باعث خواهد شد تا مایعات درون آن در معرض آلاینده ها و ذرات کوچک و بزرگ قرار نگیرند.

پمپ اسپری مایعات غلیظ همانطور که قبلا بیان کردیم دارای قطر دهانه متفاوتی در هنگام پاشش مایعات هستید برخی از این محصولات با دهانه های منقاری و برخی به شکل کبری طراحی می شوند.

قیمت محصولات پمپ و اسپری روکش دار

در صورتی که نیاز به استعلام دقیق قیمت های تولید کننده پمپ و اسپری غلیظ پاش می باشید و می خواهید انواع رنگ ها و تنوع ساختاری را مشاهده کنید. میتوانید ابتدا با ورود به بخش محصولات از طریق لینک زیر با انواع پمپ های اسپری آشنا شوید. همچنین میتوانید در صورتی که نیاز به مدل های دیگری دارید با کارشناسان ما در این امر تماس بگیرید.

جهت خرید محصولات اسپری غلیظ پاش کلیک کنید

فروش عمده محصولات پمپ و اسپری غلیظ پاش با قیمت ارزان

اگر به دنبال خرید اسپری غلیظ پاش با قمیت ارزان و یا پمپ های لوسیون در رنگ ها و اندازه های مختلفی هستید و می خواهید به صورت عمده خرید نمایید. فروشگاه اینترنتی جهان پلاستیک به عنوان یکی از تامین کنندگان معتبر و شناخته شده در این محصولات قادر است انواع پمپ های پیچی و پرس بر را برای ظروف مختلف عرضه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی