خرید ماسک برای جلوگیری از کرونا

دسته بندی ها :
خرید ماسک برای جلوگیری از کرونا

خرید ماسک برای جلوگیری از کرونا در سراسر جهان امروزه به یک فوریت تبدیل شده است. از طرفی نوع وخیم‌تر آن نیز به‌تازگی تحت عنوان کرونای انگلیسی منتشر شده است که به‌مراتب خطرناک‌تر از ویروس قبلی خواهد بود. طبق دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی Who استفاده از ماسک می‌تواند انتقال ویروس را در جوامع بشری به میزان قابل‌توجهی کاهش دهد.
ماسک‌های صورت در انواع مختلف موانع کاملی برای انتقال نیست و بایستی با سایر اقدامات پیشگیرانه از جمله فاصله اجتماعی میزان شیوع و اپیدمی آن را به‌مراتب ضعیف‌تر کرد.

بیماری ویروسی Covid 19 همان‌طور که در جریان هستید شکل زندگی جوامع بشری را تغییر داده است به طوری که باعث شده شعار در خانه بمانیم به‌عنوان شعار جهانی پذیرفته شود. درحالی‌که رفتار بشر در حال تغییر است برای مقابله با این ویروس بایستی همواره روش‌های نوینی را اتخاذ کنیم که اولین و مهم‌ترین آن عادت به زدن ماسک در امکان عمومی خواهد بود.

چرا باید ماسک بزنیم

ماسک‌ها به‌عنوان یکی از بهترین پوشش‌هایی هستند که در مقابل انتقال ویروس کرونا مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. طبق مطالعات دانشمندان افرادی که اقدام به خرید ماسک برای جلوگیری از کرونا می‌کنند اگر در مواجهه با افراد ناقل ویروس باشند. می‌توانند به‌سلامت بدن خود و جامعه کمک بسیاری کنند. جالب است بدانید بسیاری از افراد مبتلا به COVID 19 ناقل بی‌علامت هستند اما به طور قوه قادر به انتقال این ویروس به بدن فرد سالم دیگر خواهند بود؛ بنابراین مدل‌سازی بیماری در جهان توسط سازمان بهداشت جهانی نشان می‌دهد رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک‌های چندلایه می‌تواند به کاهش انتقال ویروس کمک شایانی کند.

بیشتر بدانید: بهترین محصولات بهداشتی در زمان کرونا

چه نوع ماسکی بخریم؟

استفاده از ماسک در هر سنی لازم و ضروری است این‌گونه نیست که مثلاً افراد پیر بیشتر از افراد نوجوان و یا جوان به این ویروس مبتلا می‌شود درصورتی‌که که این تصور کاملاً اشتباه است. اینکه چه نوع ماسکی بخریم که بسیار مناسب باشد و بتواند یک‌لایه محافظ ایمنی در مقابل ویروس کرونا باشد سؤال بسیاری از مردم عزیز خواهد بود. همه مردم جهان سال 2020 را به‌خوبی به‌خاطر خواهند سپرد که چگونه مردم جهان برای اولین‌بار شروع به خرید انواع ماسک بهداشتی صورت نموده‌اند.
اگر می‌خواهید اقدام به خرید ماسک صورت و برخی لوازم بهداشتی نمایید بهتر است اطلاعات تخصصی درباره آنها پیدا نمایید. در حال حاضر در کشور انواع مختلفی از ماسک‌های چندلایه و تنفسی وجود دارند که به‌صورت خلاصه به برخی از آنها به‌صورت تیتروار اشاره خواهیم کرد.

خرید ماسک n95

ماسک ان 95 امروزه به‌عنوان یکی از استانداردترین محصولات ماسک در ایران خواهد بود. وقتی صحبت از عدد 95 می‌شود به این معنی است که این نوع ماسک حدود 95 درصد از ذرات معلق را از هوا محافظ می‌کند این درصد برای استفاده از فضای عمومی بسیار کافی خواهد بود.

خرید ماسک 3 لایه

آنچه والدین و تمامی افراد بایستی بدانند برخی محصولات بهداشتی دارای سطح ایمنی و محافظ بالاتری هستند برای مثال خرید ماسک برای جلوگیری از کرونا با برخی ماسک‌های 4 لایه و ماسک‌های 3 لایه از ماسک‌های معمولی تنفسی بسیار بهتر خواهند بود. به‌طورکلی ماسک‌های 3 لایه و یا 4 لایه در دو نوع ماسک پزشکی و غیرپزشکی به بازار عرضه می‌شود. معمولاً ماسک‌های پزشکی به دلیل درخواست‌های زیاد مردم همواره دچار مشکل در تولید خواهند بود.

خرید ماسک سه‌بعدی

امروزه یکی دیگر از انواع ماسک‌های تنفسی با اسم ماسک سه‌بعدی یا ماسک kf94 mask به بازار عرضه شده‌اند که با نام ماسک‌های ماهی شکل نیز شناخته می‌شوند. ماسک‌های سه‌بعدی به‌عنوان بهترین ماسک جهت جلوگیری از نفوذ ذرات معلق در هوا می‌باشند. ماسک صورت پرسی 3 بعدی چندلایه به بازار عرضه می‌شوند. اکثر این محصولات از جنس نانو بوده و باعث خواهد شد به‌راحتی در محیط‌های شلوغ استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از این نوع ماسک‌ها لغزش کمتر ازروی صورت در مقایسه با سایر ماسک‌های بهداشتی خواهد بود.

خرید ماسک شیلددار صورت

این نوع محصولات نیز شاید باب سلیقه برخی افراد باشد اما واقعیت این است اگر در کنار ماسک‌های ساده صورت از ماسک‌های شیلددار استاندارد استفاده کنید می‌توان به‌راحتی و اطمینان خاطر بیشتر به محیط‌های اجتماعی قدم گذاشته و با خیال آسوده‌تری به فعالیت بپردازید.

بیشتر بدانید: خرید ماسک شیلد دار محافظ صورت

یکی از اهمیت استفاده از ماسک شیلددار استفاده از ماسک‌های غیراستانداردی است که افراد در هنگام زدن دچار خارش و یا قرمزی پوست در ناحیه گوش‌ها و بینی خواهند شد. این افراد می‌توانند گزینه بهتری را در کنار زدن سایر ماسک‌های استاندارد در اختیار داشته باشند.

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
Call Now Buttonتماس مستقیم تلفنی