معرفی کارخانه صنایع پلاستیک پلی نیک

دسته بندی ها :
معرفی کارخانه صنایع پلاستیک پلی نیک

صنایع پلاستیک پلی نیک به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان برتر صنعت پلاستیک در ایران با تولید محصولات مختلفی چون انواع پایه بشقاب، سبد رومینا، گلدان‌های پلاستیکی، انواع خامه پاش‌ها و غیره تنوع بی‌شماری در مدل‌ها و رنگ‌بندی‌های متنوعی از محصولات پلاستیکی داشته و توانسته است طی حدود 40 سال، سابقه مفید و درخشانی را در این عرصه کسب نماید. کارخانه پلی نیک به‌عنوان یکی از برترین برندهای تولید محصولات پلاستیکی در ایران به تولید انواع لوازم‌خانگی و آشپزخانه با مدیریت آقای برزگری پرداخته و با بهره‌گیری از نیروهای فعال و جوان و دستگاه‌های مدرن بیش از 200 نوع کالای منحصربه‌فرد را تولید و روانه بازار کرده است.

نیک - معرفی کارخانه صنایع پلاستیک پلی نیک

محصولات پلی نیک

آشنایی بیشتر با صنایع پلاستیک پلی نیک در ایران

همان‌طور که عرض کردیم تولید محصولات پلاستیکی توسط برند پلی نیک آنچنان گسترده است که بسیاری از فروشندگان این محصولات به‌عنوان نماینده قانونی آن‌ها در بازار فعالیت دارند. فروشگاه اینترنتی جهان پلاستیک به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نماینده برند پلی نیک در ایران اقدام به فروش عمده محصولات پلی نیک نموده است. امروزه بسیاری از محصولات پلی نیک ازجمله گلدان و ظروف پلاستیکی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اقلام این برند به‌حساب می‌آید.

عزم و اراده قوی مدیریت این مجموعه و کارکنان فعال صنایع پلاستیک پلی نیک در طی سالیان متمادی توانسته است یک‌خطی مشی روبه‌پیشرفتی را در جهت توسعه این برند داشته و بسیاری از محدودیت‌های پیش رو را مرتفع نماید. تلاش بیش از 60 نفر به‌صورت مستقیم در مجموعه صنایع پلاستیک پلی نیک باوجود بسیاری از مشکلات موجود در سر راه تولیدکنندگان در عرصه پلاستیک و نتیجه رضایت‌بخش از کیفیت تضمین‌شده محصولات و محبوبیت این برند در سطح بازار خستگی را از تن درآورده و باعث انگیزه بی‌شماری در بین همکاران این مجموعه برای ادامه راه روشن نموده است.

معرفی انواع محصولات پلی نیک در ایران

به‌صورت کلی محصولات متنوعی از صنایع پلاستیک پلی نیک در حال تولید می‌باشند اما ما سعی می‌کنیم به‌صورت خلاصه چند نمونه از این محصولات را به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است جهان پلاستیک به‌عنوان نماینده اصلی این محصولات آماده عرضه و ارائه آنها به‌صورت عمده در تهران و شهرستان‌ها خواهد بود.

گلدان پلاستیکی - معرفی کارخانه صنایع پلاستیک پلی نیک

فروش گلدان پلاستیکی پلی نیک

محصولات گلدان‌های پلاستیکی

گلدان‌های پلاستیکی پلی نیک تنوع بی‌شماری برای تزئین خانه، محل کار و یا فضای بازخواهد داشت. این برند خوشنام با تولید گلدان‌های بسیار باکیفیت و استاندارد به عنوان سری محصولات جدید در طرح‌های مختلفی ازجمله گلدان آناناسی، گلدان لاله سنگی، گلدان‌های لوزی، گلدان‌های طرح بافت و گلدان‌های دیواری محصولات متنوعی را عرضه کرده است. شما می‌توانید از طریق لینک زیر انواع آنها را به‌صورت عمده باقیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

خرید عمده محصولات گلدان پلاستیکی به قیمت مناسب

قالب ژله پلی نیک

یکی دیگر از محصولات پرکاربرد این برند تولید انواع قالب‌های ژله پلاستیکی در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف خواهد بود. پلی نیک با تولید انواع قالب‌های ژله در اندازه‌های بزرگ و کوچک، ازجمله ژله خوری مخصوص میهمانی‌ها در شکل‌های مربعی، مستطیلی و طرح میوه محبوبیت بی‌شماری دارد.

آشنایی با بهترین قالب های ژله در بازار

سبد پیک نیک پلی نیک

یکی از محصولات دیگر از این برند تولید سبد پلاستیکی خواهد بود. لازم به ذکر است در سفر و یا مکان‌های تفریحی سبدهای پلاستیکی به‌عنوان یکی از ضروری‌ترین محصولات در نگهداری و نظم‌بخشی وسایل ضروری سفر بسیار مورداستفاده خواهد بود. سبد پیک نیک در سایزبندی‌های مختلفی قابل‌عرضه خواهد شد و نحوه رنگ‌بندی آن‌ها متنوع می‌باشد.

ظروف فریزری پلی نیک

ظروف فریزری پلی نیک چند پارچه نیز به‌عنوان یکی دیگر از محصولان محبوب این برند برای نگهداری مواد غذایی فریزی ازجمله سبزیجات، حبوبات پخته، فرآورده‌های گوشتی که در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود مناسب است.

خامه پاش پلی نیک

این محصول نیز به‌عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات لوازم قنادی و شیرینی‌پزی‌ها بوده که علاوه بر این صنایع در منازل نیز برای تزئین کیک‌های تولد و انواع شیرینی‌ها کاربرد بی‌شماری دارد. یکی از محسنات استفاده از خامه پاش پلاستیکی این است که ارزان، باکیفیت و کاملاً بهداشتی است که به‌راحتی پس از استفاده قابل شستشو خواهد بود. لازم به ذکر است خامه پاش‌ها دارای سرهای ماسوره‌ای در شکل‌های مختلف بوده که جلوه زیبایی به تزئینات شما خواهد داد.

فروشگاه اینترنتی جهان پلاستیک مطابق با شرایط و قیمت کارخانه قادر به عرضه محصولات این برند خوشنام خواهد بود و همچنین شما عزیزان می‌توانید در صورت نیاز به خرید عمده محصولات صنایع پلاستیک پلی نیک به‌صورت آنلاین از طریق تماس با کارشناسان ما اقدام نمایید.

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی