فوم یک ماده ضدعفونی کننده

دسته بندی ها :
فوم یک ماده ضدعفونی کننده

شاید جالب باشد بدانیم فوم امروزه به‌عنوان ماده جدید در حذف آلودگی‌های میکروبی و ویروسی استفاده می‌شود. فوم به‌عنوان یک ماده جایگزین برای برخی سیالات ضدعفونی‌کننده در صنایع مختلف خواهد بود. زمانی که آلودگی به طرق مختلف در جهان منتشر گردید بسیاری از پزشکان و شیمی‌دانان همواره در صدد پیداکردن موادی بدند که بتوانید به بهترین شکل ممکن علاوه بر یک خاصیت ضدعفونی‌کننده و خاصیت میکروب‌کشی برای بدن انسان نیز آسیب‌زا نباشد.

کاربرد فوم در صنایع بهداشتی

امروزه فوم به‌عنوان یک ماده شیمیایی در صنایع بهداشتی کاربرد فراوانی دارد. ساختار شیمیایی آن به‌گونه‌ای است که در مواد ضدعفونی‌کننده از جمله محصولات ضدعفونی‌کننده دست به‌عنوان یک مایعات غلیظ کاربرد داشته که برخی مبتنی بر الکل و برخی به‌صورت پایه بدون الکل خواهند بود.

کاربرد فوم در صنایع نظامی

ازآنجایی‌که به‌طورقطع می‌تواند گفت فوم‌ها به‌عنوان یک ماده مؤثر در حذف آلودگی‌های میکروبی و ویروسی و همچنین اسپورکشی نقش دارند در صنایع نظامی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند. در این صنعت برای پاک‌سازی ادوات جنگی از جمله مهمات و تانک‌ها کاربرد فراوانی خواهند داشت.

مزایا و معایب فوم

فوم به‌عنوان یک ماده ضدعفونی‌کننده بسیار مؤثر در تمامی سطوح جاندار و بی‌جان برای حذف آلودگی میکروبی، باکتریایی و ویروسی بسیار مؤثر است. اما تنها ایرادی که دارد این است که به‌هیچ‌وجه به‌صورت خام پایدار نبوده و با هوا واکنش داده و تبخیر می‌شود به همین دلیل عدم پایداری این محصول استفاده از آن را برای انسان‌ها محدود کرده است.

فوم ضدعفونی‌کننده دست

امروزه بسیاری از تولیدکنندگان محصولات بهداشتی در کشور اقدام به تولید فوم به روش صنعتی نموده تا با استفاده از مارک‌ها و برندهای معتبری در بازار عرضه نمایند. لازم به ذکر است از مهم‌ترین خواص استفاده از مواد فومی بهداشتی دست این است که می‌شود برخی از آنها را بر پایه الکل تولید کرد و از آنها برای جلوگیری از ویروس‌های مخرب استفاده نمود. اما برخی دیگر نیز خواص ضدمیکروبی داشته و فاقد الکل است.

معمولاً فوم‌های ضدعفونی‌کننده که در صنایع بهداشتی از آنها استفاده می‌شود بدون ایجاد حساسیت و خارش بوده و برای هر نوع پوستی مناسب است.

تولید ظروف مخصوص مواد شوینده و فومی

بسیاری از مواد ضدعفونی‌کننده از جمله فوم به دلیل اینکه به‌عنوان یک سیال غلیظ شناخته می‌شوند. معمولاً برای استفاده از آن از بطری و یا ظروف مایعات غلیظ استفاده خواهد شد. درصورتی‌که نیاز به این محصولات دارید می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

جهت خرید محصولات اسپری غلیظ پاش کلیک کنید

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
Call Now Buttonتماس مستقیم تلفنی