معرفی کلمن آب قدیمی

دسته بندی ها :
معرفی کلمن آب قدیمی

تاریخچه تولید کلمن آب

جالب است بدانید کلمن آب از نام آشنای برند آمریکایی coleman  نشات گرفته است این کارخانه آمریکایی  توسط شخصی به نام William Coffin Coleman در سال 1870 تاسیس شد این کمپانی در سال 2005 به  Newell Brands فروخته شد دفتر مرکزی این کمپانی در نزدیک ایالات کانازاس در Wichita قرار دارد . این کمپانی حدود 3600 کارمند دارد که قطعات آن در حال حاضر در چین تولید میشود .

در طول تاریخ خود، کولمن تجهیزات متنوعی را تولید کرده است که عمدتا در بازار کمپینگ و تفریحی هدف قرار دارد. شاید معروف ترین محصولات آنها فانوس Coleman است، مجموعه ای از لامپ هایی که در ابتدا برای سوختن بنزین ساخته شده بودند. مدل های فعلی از سوخت کولمن (گاز سفید) یا پروپان استفاده می کنند و از یک یا دو گوشته برای تولید نور سفید شدید استفاده می کنند.

در گذشته، این شرکت همچنین طیف وسیعی از اجاق های آشپزی و داخلی را تولید کرد. امروز کولمن نیز تولید کننده کوره های اردوگاه (Coleman تولید اصلی “اجاق گاز جیبی”)، کیسه خواب، کولر، حمام گرم، ژنراتور، ساعت، صندل، چادر، اسباب بازی های سگ، و کوله پشتی و از همه مهمتر محصولات پلاستیکی با کیفیت کلمن آب برای سرد و یا گرم نگه داشتن مایعات بود که از مهمترین محصولات این کمپانی به حساب می آید . این شرکت اخیرا شروع به ساخت کبمن های جدیدی کرده که در پست های بعدی به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

در این پست تصاویر کلمن های آب قدیمی را نمایش میدهیم

مطالب مرتبط

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی