آشنایی با انواع وسایل پلاستیکی جهیزیه عروس

دسته بندی ها :
آشنایی با انواع وسایل پلاستیکی جهیزیه عروس

ما در این مطلب شما را با انواع وسایل پلاستیکی جهیزیه عروس اعم از وسایل آشپزخانه، پذیرایی و حتی سرویس های بهداشتی آشنا خواهیم کرد. لازم به ذکر است سعی شده از لوازم ضروری و غیر ضروری نیز به صورت لیستی نام برده شود. امروزه خرید جهیزیه برای نوعروسان یک الزام بوده و تهیه لوازم ضروری جهیزیه نیز یک حس لذت‌بخش و هیجان‌انگیزی را برای خانواده‌ها به دنبال خواهد داشت. در خرید جهیزیه همواره اطرافیان و یا حتی دوستان و آشنایان نظرات مختلفی را ارائه می‌کنند که ناشی از حسن نیت آن‌ها بوده و همین امر باعث شده است که خرید این لوازم ضروری زندگی نوعروسان با چالش‌هایی همراه باشد. ما در این مطلب از سایت فروشگاهی جهان پلاستیک سعی کرده‌ایم تا یک راهنمایی خوبی را برای خرید وسایل پلاستیکی جهیزیه عروس به شما عزیزان ارائه کنیم لطفاً تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

لوازم پلاستیکی آشپزخانه

ازآنجایی‌که آشپزخانه به‌عنوان قلب تپنده هر خانه‌ای است به همین دلیل تهیه لوازم ضروری آشپزخانه عروس نیز اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت. آشپزخانه‌های ایرانی از دیرباز مکانی مهم برای ایفای نقش و هنر بانوان این سرزمین بوده به همین دلیل اقلامی که در این مکان استفاده می‌شود بایستی کامل و باکیفیت باشند.

ازجمله مهم‌ترین وسایل پلاستیکی جهیزیه عروس آشپزخانه شامل سطل زباله پلاستیکی، نظم‌دهنده، آب کش پلاستیکی، سطل برنج، جای پیاز و سیب‌زمینی، پارچ پلاستیکی و کلمن آب پلاستیکی خواهد بود. البته محصولات دیگر هم وجود دارند که ما فقط چند نمونه رایج از آن را نام بردیم.

لوازم سرویس بهداشتی و حمام

خرید تزئینات سرویس بهداشتی عروس نیز به‌عنوان یکی دیگر از ملزومات جهیزیه و دکوراسیون منزل بوده که موردتوجه خانواده‌های محترم عروس و داماد خواهد بود. ازآنجایی‌که تزیین سرویس بهداشتی کاملاً سلیقه‌ای است بنابراین ممکن است تنها برخی از محصولات یادشده توسط عزیزان خریداری شود.

به‌عنوان‌مثال ازجمله رایج‌ترین محصولات پلاستیکی سرویس بهداشتی و حمام شامل سبد رخت پلاستیکی، لگن پلاستیکی، جای صابونی و مسواک پلاستیکی، سطل حمام پلاستیکی، وان پلاستیکی، صندلی حمام پلاستیکی و انواع ست سرویس بهداشتی مانند جارو خاک‌انداز که معمولاً جنس آن‌ها از پلاستیک و آکریلیک خواهد بود.

وسایل دکوری و تزئینی پلاستیکی

امروزه تنوع وسایل دکوری و تزئینی نیز در هر خانه‌ای بسیار بالا بوده به‌گونه‌ای که هرکدام از وسایل تزئینی از جنس‌های مختلفی ازجمله فلزی، چوبی، شیشه‌ای و پلاستیکی ساخته‌شده‌اند؛ اما وسایل دکوری و تزئینی پلاستیکی گستردگی بسیار بالایی داشته به‌طوری‌که می‌توان برای بخش‌های مختلف خانه ازجمله راهروها، آشپزخانه، پذیرایی، اتاق و یا حتی سرویس‌های بهداشتی استفاده کرد.

ازجمله رایج‌ترین وسایل دکوری پلاستیکی جهیزیه عروس می‌توان به انواع گلدان‌های پلاستیکی، ساعت‌های دیواری پلاستیکی، دکوری دلفین پلاستیکی، ست کامل مجسمه‌های فانتزی پلاستیکی و همچنین انواع میوه‌های مصنوعی پلاستیکی اشاره کرد.


بیشتر بدانید: خرید انواع گلدان پلاستیکی در مدل‌ها و طرح‌های متنوع


سرویس پلاستیک جهیزیه عروس - آشنایی با انواع وسایل پلاستیکی جهیزیه عروس

خرید سرویس پلاستیک جهیزیه عروس در بهترین مارکها و برندها

لیست کامل جهیزیه عروس از لوازم ضروری و غیرضروری

حال که با برخی از مهم‌ترین ست لوازم پلاستیکی جهیزیه آشنا شده‌اید بد نیست چک‌لیستی از لوازم ضروری و غیرضروری را نیز همراه داشته باشید تا هنگام خرید کالایی را فراموش نکنید. در ادامه برخی از این اقلام مهم را نام می‌بریم.

اصلی‌ترین لوازمی که در خانه عروس و داماد وجود دارد در درجه اول شامل قرآن، رحل قرآن و حتی آینه و شمعدان خواهد بود.

لوازم ضروری آشپزخانه جهیزیه عروس شامل:

ما در این مطلب قبلاً در مورد لوازم پلاستیکی آشپزخانه عروس توضیح دادیم حال به‌صورت کلی برخی از لوازم ضروری آشپزخانه را نام می‌بریم.

یخچال و فریزر، سرویس اجاق‌گاز، مایکروفر یا ماکروویو، ماشین لباس‌شویی، سرویس چند پارچه شامل قابلمه، ماهیتابه، سرویس غذاخوری، مخلوط‌کن، همزن برقی، پلوپز، آبمیوه گیری، سفره، انواع ظرف پلاستیکی حبوبات، کارد و چنگال، ظروف خشکبار، سطل و کیسه‌زباله، سماور برقی، انواع لیوان و فنجان.

لوازم غیرضروری آشپزخانه نیز شامل:

تخته‌گوشت، قهوه ساز، سرویس صبحانه خوری، سرویس سینی، ماشین ظرفشویی، ساندویچ ساز و غیره.

لوازم ضروری نشیمن و پذیرایی شامل:

  • سرویس مبلمان، بوفه، جاکفشی، کنسول، آینه و شمعدان، آباژور، پاف مبل، میز ناهارخوری و غیره.

لوازم ضروری اتاق‌خواب عروس شامل:

  • سرویس تخت، روتختی و کمد و متعلقات
  • پتو، تشک و بالش، چراغ‌خواب
  • لوازم‌آرایش و آینه، لوازم نوزاد در صورت نیاز

مهم‌ترین لوازم برقی جهیزیه عروس شامل:

  • اتو
  • جاروبرقی
  • تلفن
  • پنکه
  • اتوپرس
  • بخار شو
  • یخچال
  • ماشین لباس‌شویی
  • سرخ‌کن

نکات مهم هنگام خرید انواع ست لوازم پلاستیکی جهیزیه

حال که شما را با انواع لیست سرویس عروس آشنا کردیم بد نیست بدانید قبل از خرید حتماً این 5 نکته را رعایت کنید تا یک انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

1- حتماً اولویت‌بندی کنید

ازآنجایی‌که تنوع لوازم‌خانگی برای نوعروسان بسیار زیاد هست و اگر بدون برنامه‌ریزی اقدام به خرید برخی لوازم ضروری و غیرضروری نمایید نه‌تنها اینکه ممکن است هزینه زیادی را متحمل شوید بلکه نمی‌توانید لوازم مهم را تهیه کنید. بنابراین بهترین کار این است که حتماً مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم را خریداری کنید. برای مثال اگر اهل رفت‌وآمد زیاد هستید توصیه می‌کنیم بیشترین توجه خود را روی انواع لوازم پذیرایی معطوف کنید.

2- زمان مناسبی را برای خرید جهیزیه انتخاب کنید

نکته دوم که خیلی مهم است و متأسفانه بسیاری از خانواده‌های گرامی دچار اشتباه می‌شوند این است که از سال‌ها پیش برای دختران خود جهیزیه جمع می‌کنند که ممکن است بیشتر این وسایل در آینده بعد از مراسمات ازدواج به کارشان نیاید و یا قدیمی شده باشد. از طرفی بهتر است ابتدا اقدام به خرید لوازم بزرگ ازجمله یخچال، ماشین لباسشویی، گاز و غیره نمایید و بعد در زمان مناسب اقدام به خرید لوازم کوچک‌تر و خرد نمایید.

3- توجه به متراژ خانه

و اما یکی دیگر از نکات مهم در خرید جهیزیه عروس توجه به ابعاد خانه خواهد بود. برخی از لوازم منزل ازجمله مبلمان، سرویس خواب، سرویس چوب، ماشین ظرفشویی، لباس‌شویی، فرش و برخی لوازم دیگر اگر متناسب با ابعاد خانه خریداری شود بهتر چیدمان منزل به چشم خواهد آمد.

4- توجه به رنگ و سلیقه

درصورتی‌که در خرید جهیزیه به ترکیب رنگ‌ها دقت نمایید و از دیزاین زیبا و سلیقه‌ای غافل نشوید لوازم منزل با یکدیگر هارمونی کاملی داشته و می‌توانید از فضا لذت ببرید.

5- توجه به قیمت‌ها و بودجه

و اما مهم‌ترین نکات در خرید انواع ست لوازم پلاستیکی جهیزیه توجه به میزان بودجه خواهد بود. زمانی که بودجه خود را بسنجید می‌دانید که چه لوازمی را از چه مارکی بایستی خریداری نمایید. گاهی اوقات می‌توان از خرید جهیزیه از وام‌ها و تسهیلات بانکی استفاده کرد و به‌نوعی بتوانید جبران کمبود نقدینگی خود را داشته باشید.

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. لیلا گفت:

    سلام ممنون از مطلب خوب شما استفاده کردیم سپاس

0
X