آشنایی مختصر با بهترین برندهای اسباب بازی ایرانی

دسته بندی ها :
آشنایی مختصر با بهترین برندهای اسباب بازی ایرانی

تولید محصولات اسباب بازی توسط تولیدکنندگان ایرانی امروزه به‌عنوان یک چالش بوده و شاید شناخت یک برند معتبر می‌تواند شما را به سمت یک خرید درست و مطمئن سوق دهد. اسباب بازی ها در جهان دارای تنوع بی‌شماری است و جالب است بدانید در کشور ایران نیز محصولات اسباب بازی بی‌شماری بر اساس رده سنی کودکان تولید و روانه بازار می‌شود.

اسباب بازی صرفاً برای کودکان ساخته نمی‌شود بلکه بسیاری از بزرگسالان نیز با استفاده از اسباب بازی های فکری می‌توانند سرگرم شوند؛ اما تولید اسباب بازی برای کودکان می‌تواند یک چالش بزرگ پیش روی تولیدکنندگان مطرح اسباب بازی در ایران قرار دهد. اگر این روزها قصد خرید یک اسباب بازی خوب برای کودک خود را دارید و یا به دنبال خرید یک اسباب بازی دخترانه و یا پسرانه می‌باشید بد نیست اول با برخی از برندهای معتبر اسباب بازی در ایران آشنا شده و سپس اقدام به خرید اینترنتی اسباب بازی و یا حضوری نمایید. ما در این مقاله سعی کردیم که شما را با بهترین برندهای اسباب بازی در ایران آشنا کنیم.

تاریخ ورود اسباب بازی به ایران

اسباب بازی در کشور ایران تاریخچه بسیار بالایی دارد. جالب است بدانید از حدود 5000 سال پیش از میلاد مسیح در برخی حفاری‌های باستانی در لرستان، برخی نمونه‌هایی از اسباب بازی هایی مانند جغجغه و یا حتی برخی حیوانات گلی به چشم خورد. همچنین طبق اطلاعات باستانی در شیراز و تخت جمشید تنوع مختلفی به این اسباب بازی ها داده شد که اکثر از جنس چوب بود.

مردم ایران کهن برخی سرگرمی‌هایی چون سوارکاری، چوگان و حتی تخته‌نرد را که بیشتر مربوط به بزرگسالان بود بازی می‌کردند. همچنین در دوران پادشاهان قاجار برای کودکان بازی‌ها خاصی چون طبلک و قارقارک وجود داشت. اما در حالت کلی تنوع اسباب بازی ایرانی در قرن 21 روزبه‌روز افزایش یافت به‌گونه‌ای که امروز دربسیاری از فروشگاه های اسباب بازی انواع مختلفی از اسباب بازی های کودکانه در برندهای معتبر را مشاهده خواهیم کرد.

معرفی برندهای معتبر اسباب بازی ایرانی

حال در ادامه قصد داریم شما را با برخی از بهترین برندهای اسباب بازی ایرانی آشنا کنیم لطفاً در ادامه با ما همراه باشید.

محصولات اسباب بازی خرم - آشنایی مختصر با بهترین برندهای اسباب بازی ایرانی

تصاویر محصولات اسباب بازی پلاستیکی خرم

اسباب بازی برند خرم

محصولات اسباب بازی خرم توسط شرکت تولیدی خرم پلاست به‌عنوان یکی از برندهای شناخته‌شده در تولید محصولات اسباب بازی پلاستیکی می‌باشد که امروزه در بسیاری از فروشگاه های اسباب بازی معتبر در ایران عرضه می‌شود. به خاطر قیمت بسیار ارزان و همچنین سبک بودن و کیفیت بالای قطعات این محصول گستردگی بسیاری نسبت به سایر محصولات هم‌رده خواهد داشت. جالب است بدانید که بیشتر تولیدات محصولات خرم پلاست اسباب بازی های پسرانه و ماشین های کامیون خواهد بود.

اسباب بازی زرین تویز - آشنایی مختصر با بهترین برندهای اسباب بازی ایرانی

اسباب بازی زرین تویز مناسب برای کودکان

اسباب بازی برند زرین تویز

زرین تویز نیز به‌عنوان یکی از بهترین برندهای اسباب بازی ایرانی بوده که تقریباً از سال 1370 تولیدات خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد. محصولات اسباب بازی زرین تویز نیز از جنس پلاستیک بوده و دارای طرح‌های بسیار جذاب و متنوع خواهد بود. برخی از این محصولات شامل ماشین های کامیون و پلیس، وسایل آشپزخانه دخترانه و اسکوتر پلاستیکی نیز خواهد بود.

اسباب بازی درج تویز - آشنایی مختصر با بهترین برندهای اسباب بازی ایرانی

لوگو محصولات اسباب بازی درج تویز

اسباب بازی برند دُرج توی

محصولات اسباب بازی ایرانی (درج توی) نیز علاوه بر تولیدات نوآورانه‌ای که دارد از کیفیت‌های بسیار بالا برخوردار هستند. این اسباب بازی ها معمولاً از جنس پلاستیک بوده که در طرح‌های بسیار متنوعی ازجمله ماشین پلیس، اتوبوس‌های بی آر تی، لوازم دکتری، تفنگ اسباب‌بازی و غیره عرضه می‌شوند.

اسباب بازی برند فکر آذین

یکی از برندهای قدیمی که شاید بسیاری از بزرگسالان آن را می‌شناسند اسباب بازی های فکری، فکر آذین بوده که امروزه تنوع بسیاری نسبت به گذشته داشته است. جالب است بدانید درگذشته شطرنج‌های فکر آذین بسیار مشهور بوده اما امروزه خانه‌سازی‌ها و همچنین هزار سازه‌های برند فکر آذین نیز در بسیاری فروشگاه های اسباب بازی به فروش می‌رسند.

برچسب ها :

مطالب مرتبط

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی