کلمن آب جدید

دسته بندی ها :
کلمن آب جدید

کلمن آب جدید:

با گذشت زمان همه ی وسایل رو به پیشرفت و تغییر هستند.این تغییرات شامل حال کلمن آب شده است و با سپری شدن زمان تغییراتی بر روی ظاهر و جنس کلمن صورت گرفته است.

اولین کلمن و آبسردکن خانگی در زمان های قدیم ظرفی به نام دولچه بود که از جنس مشک کهنه ساخته شده بود و مورد استفاده مردم قرار می‌گرفت با گذشت زمان کم کم دولچه جای خود را به کلمن پلاستیکی قدیمی داد این کلمن ها در سایز بندی محدود و تقریبا کوچک برای مصارف خانگی ساخته شده بود و جنس این کلمن های آب از پلاستیک بود .

با توجه به نیاز مردم و همچنین زیباطلبی،این کلمن ها در حجم های مختلف و طرح ها و رنگ بندی متنوع به تولید رسید که تنوع این کلمن ها به کلمن صندوقی،کلمن با لیترهای مختلف و کلمن مسافرتی گسترش پیدا کرد.علاوه بر این تغییرات ظاهری،تغییراتی بر روی کیفیت و جنس کلمن آب صورت گرفت و کارخانه های تولید کلمن آب شروع به تولید کلمن پلاستیکی،کلمن فلزی،کلمن شیشه‌ای کردند.

ساخت فلاسک آب:

سالیان طولانی است که از فلاسک آب یا همان ترموس آب برای نگهداری مایعات گرم در سفرها و یا حتی در منزل استفاده می کنیم اما تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که ایده ساخت فلاسک آب به ذهن چه کسی خطور کرده است.

جالب است بدانید این ایده اولین بار در ذهن فردی اسکاتلندی به نام جیمز دوار آمد که با تحقیق و بررسی توانست فلاسک آب را تولید کند اما تولیدات این شخص به تولید انبوه نرسید و در اختیار همه قرار نگرفت.بعد از گذشت مدتی شخصی به نام راینهولد بورگر با تحقیقات گسترده تر توانست فلاسک آب را به تولید انبوه برساند.

بدین ترتیب فلاسک آب روز به روز دست خوش تغییر و تحول شد و فلاسک آب امروزی را بوجود آمد و در دسترس همگان قرار گرفت.

مطالب مرتبط

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی