تولید اسباب بازی

دسته بندی ها :
تولید اسباب بازی

تولید اسباب‌بازی:

در تولید اسباب بازی مشتریان ما ممکن است فکر کنند ساخت اسباب بازی ها فوق العاده آسان است. اما در پشت صحنه روند داخلی 65 مرحله اصلی وجود دارد .

مرحله به مرحله با ساخت اسباب بازی

اگر می خواهید با مراحل ساخت یک اسباب بازی آشنا شوید به جای درستی امدید پس با ما همراه باشید

Happy Worker Process step Learning 0 - تولید اسباب بازی

Happy-Worker-Process-step-Learning_0

گوش دادن و یادگیری

اول ، ما در مورد شما ، شخصیت ها و طرفداران خود ، جهان آنها ، مفهوم و شغل خود می آموزیم. این به ما این امکان را می دهد تا بفهمیم که اهداف شما با اسباب بازی ها و کلکسیون ها چه می باشد.

 

سپس با ذهنیت  آنکه آنچه هواداران ، مشتریان و گیرندگان می خواهیم انجام دهند اقدام به تولید اسباب بازی خواهیم کرد تا  احساس کنند و تأثیر ماندگاری که می خواهیم اسباب بازی ها را با خود به جا بگذارند در چندان خواهیم کرد . ما در تمام مراحل طراحی و تولید روی این موضوع متمرکز هستیم.

Happy Worker Process step Concept - تولید اسباب بازی

-Happy-Worker-Process-step-Concept

مفهوم

ما این خرد را شروع می کنیم ، ایده ها و دارایی ها را با تخصص خود در طراحی و ساخت اسباب بازی ها شروع می کنیم. سپس ما اسباب بازی های سفارشی و مفاهیم جمع آوری را پیشنهاد می کنیم که اهداف و چالش های تیم را حل می کنند.

 

ایده های اولیه بسته بندی نیز در کنار همه جوانب اسباب بازی های نهایی در نظر گرفته شده است. ما در مورد تمام راه های ممکن برای به حداکثر رساندن هیجان و شادی فن فکر می کنیم.

Happy Worker Process step Design and proto - تولید اسباب بازی

Happy-Worker-Process-step-Design-and-proto

طراحی و نمونه سازی

با یک مفهوم تصویب ، طراحی اسباب بازی را از بالا به پایین تکمیل می کنیم. سپس با استفاده از ترکیبی از مدل سازی سه بعدی ، نمونه سازی سریع ، مجسمه سازی دست ، قالب سازی و ریخته گری ، نمونه سازی را شروع می کنیم. پس از تصویب مدل ، مجسمه یا الگو ، نمونه های اولیه نقاشی شده ایجاد می کنیم و شروع به طراحی بسته بندی می کنیم.

 

نمونه سازی سرگرم کننده است! ما تیم های مشتریان خود را از طریق هر مرحله آماده و راهنمایی می کنیم. هر مرحله بررسی به طور دقیق در کارخانه جهان پلاستیک انجام می شود ما متوقف نمی شویم تا همه از طرح راضی باشند و تیم شما نمونه اولیه را تصویب کند.

Happy Worker Process step Production and quality - تولید اسباب بازی

Happy-Worker-Process-step-Production-and-quality

کنترل تولید و کنترل کیفیت

ما اسباب بازی ها و کلکسیون ها را از انواع مختلف مواد تهیه می کنیم. ابتدا تمام قسمتهای جداگانه را می سازیم ، سپس تمام می کنیم (رنگ ، دوخت ، چاپ ، و غیره) ، مونتاژ و بسته بندی.

 

وسواس در مورد کیفیت ، ما چندین آزمایش و بررسی کیفیت QC ، از جمله بازرسی های شخص ثالث مستقل را انجام می دهیم.

 

اسباب‌بازی یکی از پرطرفدارترین وسیله برای تفریح و سرگرمی کودکان محسوب می‌شود.از دیرباز کودکان برای گذراندن اوقات فراغت خود با اسباب‌بازی های متنوعی بازی میکردند.

بنابراین کارخانه های مختلفی شروع به تولید و طراحی این اسباب‌بازی ها کردند که یکی از بهترین کارخانه‌های تولید اسباب‌بازی پلاستیکی،کارخانه ی جهان پلاستیک است که با توجه به نیاز کودکان و همچنین سلیقه ی ایرانی، چندین سال است که اسباب بازی های زیبایی را طراحی و با مرغوب ترین مواد تولید و ارائه می‌کند.

معرفی پلاستیک:

همانطور که میدانید پلاستیک   در چرخه تولید محصولات کاربرد بسیار زیادی دارد برای مثال در تولید اسباب‌بازی، محصولات پلاستیکی کلمن آب، شیر کلمن، وسایل آشپزخانه و… .جالب است بدانید پلاستیک در اشکال مختلفی همچون شفاف، نرم و مات عرضه می گردد.

پلاستیک شفاف همچون سبد پلاستیکی شفاف و بی رنگ ،مات که برای تولید سبد و لگن و یا تولید لگو های پلاستیکی کودکان مورد استفاده قرار میگیرد و پلاستیک نرم در خیلی از وسایل پلاستیکی آشپزخانه کارایی دارد که قابلیت انعطاف و خم و راست شدن را دارد.

نکته مهم در استفاده از وسایل پلاستیکی:

بهتر است بدانید تحقیقات نشان داده است که وسایل پلاستیکی کهنه و قدیمی حاوی مواد سمی و خطرناک است بنابراین توصیه می‌شود اسباب بازی و یا وسایل پلاستیکی منزل قدیمی و کهنه را که در بعضی از فروشگاه ها ارزانتر عرضه می گردد و یا از سالیان قبل نگهداری کرده اید را استفاده نکنید و مجدداً آنها را تهیه کنید.

برچسب ها :

نظرات شما

  1. حسین پیروزبخت گفت:

    سلام ببخشید من یک نمونه اولیه اماده کردم(سه بعدی) که می خواهم درستش کنم ولی بلد نیستم

0
X
تماس مستقیم تلفنی