معرفی انواع فلاسک از نظر کاربرد و برند

دسته بندی ها :
معرفی انواع فلاسک از نظر کاربرد و برند

جالب است بدانید کلمه فلاسک یا فلاکس امروزه در جامعه ما توسط مردم همزمان استفاده می‌شود. برخی از کلمه فلاسک استفاده می‌کنند و برخی نیز آن را با نام فلاکس می‌شناسند؛ اما کلمه درست آن همان فلاسک یا ترموس است. یکی از بیشترین کاربرد استفاده از فلاسک نگه‌داشتن مایعات در یک دمای ثابت بوده تا بتوان آن را برای یک دوره زمانی خاص استفاده کرد. اگر علاقه‌مند به آشنایی با انواع فلاسک ها و کاربرد آن‌ها می‌باشید ما در این مقاله از سایت جهان پلاستیک انواع مختلف از آن‌ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

خرید انواع فلاسک ازنظر کارایی

به‌صورت کلی خرید انواع فلاسک به‌منظور کاربرد آن‌ها صورت می‌گیرد. معمولاً فلاسک ها ازنظر گنجایش، برندها و جنس‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌کنند. ما در این بخش انواع مختلف از فلاسک را ازنظر کاربرد مقایسه خواهیم کرد.

غذا - معرفی انواع فلاسک از نظر کاربرد و برند

فلاسک غذای خارجی بهترین محصول برای نگهداری غذا

فلاسک غذا

شاید تصور کنید که فلاسک تنها محصولی است که می‌توان با آن مایعات را گرم نگه داشت؛ اما کاربردهای مختلفی دارند. فلاسک غذا برای نگهداری غذای گرم خصوصاً برای کارمندان و یا افرادی که نیاز دارند تا غذای خود را حمل کنند و یا در پیک‌نیک‌ها از یک غذای گرم استفاده کنند بسیار مناسب خواهد بود. معمولاً فلاسک بچه یا همان فلاسک غذای بچه بهترین مثالی است که می‌توان از این مدل محصول برای گرم نگه‌داشتن غذای کودک استفاده نمود. به‌صورت استاندارد درصورتی‌که در خرید فلاسک غذا از برند معتبر استفاده کنید معمولاً حدود 8 ساعت یا شاید هم بیشتر غذای داخل Flask گرم خواهد بود.

حتما بخوانید: تولید فلاسک در رنگ ها و طرح های متنوع

چای - معرفی انواع فلاسک از نظر کاربرد و برند

فلاسک چای ظرفی است برای نگه داری چای داغ

فلاسک چای

چای به خاطر رنگ و خاصیت خود به‌محض اینکه وارد دمای محیط شود زودتر از آب دمای خود را از دست خواهد داد؛ اما چای سرد طبیعتاً به لذتی برای خوردن خصوصاً بعد از خستگی روزانه نخواهد داد. به همین دلیل استفاده از فلاسک چای برای گرم نگه‌داشتن چای تا مدت‌زمان طولانی بهترین انتخاب است. فلاسک چای به دلیل دوجداره بودن بهترین عایق برای مایعات گرم است تا دمای خود را به‌زودی از دست ندهند.


خرید عمده انواع کلمن آب در اندازه های مختلف


آب - معرفی انواع فلاسک از نظر کاربرد و برند

فلاسک آب جوش برای شیر خشک نوزاد یا برای آب سرد

فلاسک آب

از این مدل فلاسک ها معمولاً برای نگهداری آب جوش یا آب داغ استفاده می‌شود. امروزه یکی از پرکاربردترین محصولات فلاسک، فروش فلاسک آب داغ خواهد بود که به توجه سلایق مشتری در ظرفیت‌ها و برندهای مختلفی عرضه می‌گردند.

انواع مدل‌ها و مارک‌های فلاسک

امروزه با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان عزیز به دنبال خرید فلاسک آب و یا فلاسک چای برای نوشیدن مایعات داغ برای از بین بردن خستگی‌های کاری می‌باشند لذا تقاضا برای خرید عمده فلاسک رو به افزایش خواهد بود. به‌صورت کلی همه ما به دنبال خریدی مطمئن و باکیفیت هستیم لذا بایستی تنها از برندهای معتبر استفاده کنیم. در حال حاضر در بازار این محصولات برخی برندهای معتبری چون فلاسک یونیک، فلاسک استنلی، فلاسک دسینی، تفال، پیکاک، همیلتون، علقمه، کالدرین و غیره با جنس بسیار عالی و کیفیت تضمین‌شده امتحان خود را پس داده‌اند. لازم به ذکر است تمامی این محصولات هم به‌صورت تک قلو، دوقلو و … عرضه می‌شوند.

نکات مهم در خرید فلاسک

اگر نیاز به خرید عمده معرفی انواع فلاسک با کارایی های متنوع می باشید. لازم به ذکر است بهتر است از نکات زیر در خرید خود استفاده کنید.

  • حتما از برندهای معتبر و شناخته شده اصلی خرید کنید.
  • هنگام خرید به درپوش فلاسک توجه کنید؛ زیرا بایستی درپوش فلاسک بسیار محکم و مقاوم باشد.
  • اگر از فلاسک های شیشه ای استفاده می کنید حتما دقت کنید هنگام شستشو دقت بیشتری کرده تا محفظه داخلی آن ضربه نخورد.
  • حتما هنگام خرید به گنجایش مجاز این محصول دقت کنید.
  • هنگام خرید حتما به ضمانت و خدمات پس از فروش محصول دقت کنید.
برچسب ها :

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی