آشنایی با بهترین مدل های سبد رخت و لباس در برندهای معتبر

دسته بندی ها :
آشنایی با بهترین مدل های سبد رخت و لباس در برندهای معتبر

از گذشته تا به امروز استفاده از سبد رخت چرک برای نگهداری و نظافت البسه مرسوم بوده و به جرات می‌توان گفت که در خانه‌های امروزی سبد لباس به‌عنوان یکی از لوازم ضروری برای خانم‌های خانه‌دار به‌حساب می‌آید. اهمیت خرید سبد رخت و لباس در برندهای متفاوت به حدی است که پایه ثابت خرید جهیزیه نوع عروسان گرامی خواهد بود. مدل‌های مختلف سبدهای لباس و جنس‌های متفاوت آن تنوع انتخاب را بالابرده لذا شما عزیزان می‌توانید مدل‌های مختلفی از این محصولات را تنها با یک جستجوی ساده در اینترنت مشاهده کرده و از طریق فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید.

اگر تا به امروز فرصت خرید سبد لباس را پیدا نکرده‌اید و به دنبال بهترین مدل‌های سبد لباس به قیمت ارزان می‌باشد با این مطلب از سایت جهان پلاستیک همراه باشید.

%D8%B3%D8%A8%D8%AF %D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3 %DA%86%D8%B1%DA%A9 %D8%B3%D8%AD%D8%B1 - آشنایی با بهترین مدل های سبد رخت و لباس در برندهای معتبر

خرید عمده سبد لباس پلاستیکی

سبد رخت و لباس چیست و چه کاربردی دارند؟

سبد رخت وسیله‌ای است که می‌توان انواع لباس های تمیز و یا کثیف را درون آن قرار داد و در اندازه و جنس‌های متفاوتی عرضه خواهند شد. برخی از سبدهای درب دار و برخی نیز بدون درب و زینتی می‌باشد؛ اما در حالت کلی سبد رخت و لباس وسیله ایست که در آن تمامی اعضای خانواده می‌توانند مشترک و یا شخصاً لباس‌های چرک و کثیف را درون آن انداخته و در زمان مناسب با دست و یا ماشین لباس‌شویی البسه را بشویند.

از طرفی با استفاده سبد لباس می‌توان بین لباس‌ها تفکیک کرد یعنی لباس‌های تمیز را از لباس چرک جداسازی کرده و در یک سبد جداگانه استفاده کرد. طراحی برخی مدل های سبد رخت چرک و لباس به‌گونه‌ای است که در دیواره‌های آن دارای روزنه‌هایی است که از ماندگاری رطوبت بر روی البسه جلوگیری کرده و از طرفی باعث نمی‌شود که فضای داخل آن بوی نامطبوع و یا باکتری‌های بیماری‌زا تجمع گردند. ابعاد و اندازه اکثر سبدهای لباس استاندارد بوده و به دلیل وزن سبکی که دارند به‌راحتی می‌توان آن‌ها را از مکانی به مکان دیگر جابجا نمود.

مزایایی استفاده از سبد لباس

در ادامه به‌صورت خلاصه و موردی برخی از مزیت‌های مختلف استفاده از سبد لباس چرک در منزل را اشاره خواهیم کرد:

  • وزن سبک و بسیار کم جا
  • مناسب برای استفاده در اتاق و یا حتی حمام
  • دارای جنس‌های متفاوت مناسب با انواع سلیقه‌ها
  • دارا بودن درب مخصوص سبدهای لباس خصوصاً سبدهایی از جنس حصیری و پارچه‌ای برای جلوگیری از ورود گردوغبار
  • امکان شستشو و مقاوم در برابر مواد شوینده
  • قیمت بسیار مناسب و ارزان در مدل‌ها و برندهای مطرح
  • مناسب برای دکوراسیون در گوشه‌ای از منزل

نکات مهم هنگام خرید بهترین مدل‌های سبد لباس

  • نوع جنس و حتی کیفیت ساخت سبدهای لباس
  • قیمت محصولات
  • دقت به سایز و عمق سبد لباس باعث می‌شود که شما یک خرید خوب و هوشمندانه‌ای داشته باشد.
  • شکل سبد رخت و لباس نیز بسیار تأثیرگذار است. شما می‌توانید این محصولات در اشکال مختلف بیضی و یا حتی چهارگوش خریداری نمایید.
  • دارا بودن سوراخ‌های ریز در دیواره و یا روزنه‌های مخصوص برای عبور جریان هوا و جلوگیری از تجمع باکتری
  • دقت به نوع برند

آشنایی با انواع مدل های سبدهای لباس به همراه معرفی برندها

حال نوبت آن رسیده است که انواع مختلفی از سبدهای لباس را به شما معرفی کنیم. انتخاب هر مدل از این محصولات بسته به سلیقه خانم‌ها بوده لذا در این مورد انتخاب با شما خواهد بود.

سبد لباس پلاستیکی

یکی از پرکاربردترین انواع سبد رخت و لباس، سبدهای پلاستیکی خواهد بود که در مدل‌ها و طرح‌هایی بسیار متفاوتی عرضه می‌شوند. دلیل اینکه این مدل را در رتبه بالاتر معرفی کردیم طول عمر این محصولات و قیمت بسیار مناسب آن است. لازم به ذکر است به جرات می‌توان گفت اگر به‌خوبی از این محصولات پلاستیکی استفاده شود طول عمر بسیار بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها خواهد داشت و حتی رطوبت و شرایط بد محیطی نمی‌تواند روی آن تأثیر منفی داشته باشد.

بیشتر بدانید: خرید عمده سبد لباس پلاستیکی سحر پلاستیک

سبد لباس پارچه‌ای

یکی دیگر از مدل‌های سبد رخت و لباس مدل پارچه‌ای آن خواهد بود. مدل‌های پارچه‌ای بیشتر برای تزئینات و یا دکور از آن‌ها استفاده کرد هرچند این مدل‌ها در برندهای مطرح تولید شوند اما در طولانی‌مدت نمی‌توان برای عمر طولانی نسبت به مدل پلاستیکی روی آن‌ها حسابی باز کردد.

سبد لباس چوبی یا حصیری

این مدل از سبدهای لباس نیز بسیار پرکاربرد است برخی از آن‌ها دارای کیسه پارچه‌ای بوده که تمیز کردن آن را بسیار راحت خواهد کرد. معمولاً این سبدها مانند سبدهای پارچه‌ای دارای درب بوده که از ورود رطوبت به لباس‌ها جلوگیری کند. توصیه می‌شود اکیداً از نزدیک کردن این سبدهای چوبی لباس به نزدیک حمام و یا مناطقی که دارای رطوبت زیاد است جدا بپرهیزید زیرا ممکن است چوب با رطوبت واکنش داده و به‌مرور از بین برود.

بیشتر بدانید: آشنایی با انواع سبد خرید

قیمت خرید سبد لباس چرک

لازم به ذکر است هر نوع مدل از این محصولات در برندهای معتبری چون سحر پلاستیک، سبد رخت چرک لیمون، سبد رخت ممتاز، برند ایکیا و غیره دارای طرح‌ها و جنس‌های متنوعی است اما یکی از برندهایی که امتحان خود را خوب پس داده سبد رخت چرک سحر پلاستیک است. ما در فروشگاه جهان پلاستیک این مدل از محصولات را به‌صورت عمده و قیمت بسیار ارزان به فروش می‌رسانیم درصورتی‌که نیاز به استعلام دقیق قیمت دارید می‌توانید با ما تماس گرفته و یا در کانال تلگرام ما عضو شوید.

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی