6 نمونه از بهترین یخدان مسافرتی در سال 2022

دسته بندی ها :
6 نمونه از بهترین یخدان مسافرتی در سال 2022

امروزه بسیاری از شرکت‌های معتبر تولیدکننده یخدان‌ها و یا همان کلمن های مسافرتی زمان زیادی را صرف کرده‌اند تا مردم را متقاعد کنند در مقابل این‌همه تبلیغات مختلف کدام‌یک از یخدان‌های مسافرتی برای استفاده در پیک‌نیک‌ها و یا مسافرت‌های تفریحی مناسب خواهد بود. ما در این مقاله یک بررسی کاملی را در مورد تفاوت انواع برندها و مارک‌ها به‌صورت کاملاً صادقانه انجام داده‌ایم تا دید شما را نسبت به خرید یخدان مسافرتی باز کند. ما حدود 6 مدل از بهترین یخدان مسافرتی را به شما معرفی می‌کنیم که برای طیف وسیعی از گردش‌های تفریحی مناسب خواهند بود.

یخدان مسافرتی Coleman

همه ما بی‌شک با برند معتبر Coleman آشنا هستیم. ما قبلاً به‌صورت خلاصه در مطلب تاریخچه تولید کلمن آب شما را با این برند مشهور آشنا کرده‌ایم. این برند معتبر در سال جدید یک یخدان مسافرتی با نام Coleman 70-Quart Xtreme 5 را تولید و روانه بازار نمود.

اگر می‌خواهید یک کلمن مسافرتی و کاملاً حرفه‌ای برای آخر هفته خود، مسافرت‌ها با استفاده از وسیله نقلیه و جاگذاری آن در صندوق عقب ماشین و یا حتی در انبار خود داشته باشید تا مایعات خنک را خصوصاً در فصل تابستان به‌خوبی نگه‌دارید و بتوانید در صورت قطع ناگهانی برق مایعات خنک بنوشید تا از گرما به دورباشید.

این‌یک محصول فوق‌العاده حرفه‌ای خواهد بود. یخدان مسافرتی برند Coleman با وزن حدود 6 کیلوگرم و ظرفیت 70 لیتر بسیار جادار و قابل‌اعتماد است. خرید یخدان مسافرتی Coleman ارزش فوق‌العاده‌ای داشته به‌طوری‌که می‌توانید آن را در صندوق‌عقب اکثر خودروها قرار دهید. جالب است بدانید طبق ادعای شرکت آمریکایی این محصول، می‌توانید از آن به‌عنوان یک صندلی اضافه نیز استفاده کنید. شرکت سازنده یخدان مسافرتی Coleman ادعا می‌کند که این محصول دارای تحمل وزن حدود 250 پوند یا 113 کیلوگرم وزن خواهد بود. طبق آزمایشات که توسط این برند انجام‌شده است.

این محصول حدود یک هفته کامل یخ را درون خود نگه‌داشته است و این یعنی یک معجزه شگفت‌انگیز برای یخدان مسافرتی خواهد بود. به همین دلیل است که ما این محصول را در رتبه اول از لیست 6 نمونه از بهترین یخدان مسافرتی در سایت جهان پلاستیک قراردادیم.

یخدان صندوقی مدل RTIC 65 QT

این محصول نیز برای سفرها و کمپینگ های طولانی بسیار مفید است. طبق ادعای شرکت سازنده RTIC اکثر یخچال های مسافرتی حدوداً 2 یا 3 برابر گران‌تر از نوع کیفیت ساختاری آن خواهند بود. از بین تمام مدال‌های مشهور یخدان صندوقی RTIC به‌عنوان یکی از یخدان‌های مسافرتی جان‌سخت انتخاب می‌شود که هم ازلحاظ عملکرد و هم ازلحاظ قیمت مناسب‌تر خواهند بود.

یخدان‌های صندوقی RTIC از ذوب شدن یخ در طولانی‌مدت جلوگیری کرده و دارای وزن بالایی حدود 16 کیلوگرم خواهد بود. ظرفیت این محصول نیز حدوداً 65 لیتر می‌باشد. به همین دلیل است که در لیست دوم از 6 نمونه از بهترین یخدان مسافرتی در سال 2022 قرارگرفته است.


خرید عمده انواع کلمن آب در اندازه های مختلف


یخدان مسافرتی چرخ‌دار Yeti

اگر فکر می‌کنید که یک یخدان مسافرتی بزرگ به‌راحتی قابل‌حمل نیست خرید یخدان مسافرتی چرخ‌دار به شما پیشنهاد می‌شود. یخدان مسافرتی Yeti به‌عنوان یک محصول با برند جهانی علاوه بر قیمت بسیار مناسبی که دارد گاهی اوقات با آزادی عمل در ساختار مهندسی خود برخی استانداردهای خاصی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. ممکن است مدل چرخ‌دار آن قیمت بالاتری نسبت به محصولات دیگر Yeti داشته باشد اما ارزش خرید را خواهد داشت زیرا شما در حمل بارهای سنگین می‌توانید به‌راحتی بدون نیاز به آسیب زدن به‌وسیله آن را جابجا کنید.

چرخ‌های این محصول از یک پلاستیک فشرده بسیار سخت ساخته‌شده که حمل را آسان نموده است. از طرفی دسته‌های باکیفیت آلومینیومی بلند کردن آن را بسیار ساده کرده که هنگام بلند کردن کیفیت را احساس می‌کنید. در حال حاضر یخدان مسافرتی چرخ‌دار Yeti با 16 کیلوگرم وزن و ظرفیت حدود 55 لیتر در لیست سوم ما از 6 نمونه از بهترین یخدان مسافرتی قرار می‌گیرد.

یخدان کوله‌پشتی مسافرتی Polar Bear

اگر نقاط و یا سواحل تفریحی بسیار دوری از مسیر راهپیمایی شما در گردش‌های تفریحی شما قرار دارد و یا اگر وسایل بسیاری دارید و با فرزندان خود به مسافرت و گردش در طبیعت رفته‌اید. یخدان کوله‌پشتی Polar Bear به‌راحتی بر روی شانه‌های شما حمل می‌شود. اکثر یخدان‌های کوله‌پشتی نرم ممکن است مشکلاتی را برای شما در حین سفر به جود آورند؛ اما یخدان کوله‌پشتی Polar Bear در تمام آزمایش‌های خود موفق ظاهرشده و با جنس بسیار باکیفیت و اورجینال خود را ثابت کرده است که برای مدت طولانی قابلیت خنگ نگه‌دارنده مایعات را خواهد داشت.

این محصول در نور خورشید و در برابر اشعه ماوراءبنفش بسیار کارآمد عمل کرده و ازنظر فنی ساختار فوم سلول بازدارد که در انتهای مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد. لازم به ذکر است وزن این محصول چیزی حدود 2 کیلوگرم و ظرفیت آن نیز 13 لیتر خواهد بود.

یخدان یک‌بارمصرف Igloo

اگر در شرایطی هستید که نیاز به یک کلمن یک‌بارمصرف مسافرتی دارید. در حالت ایده آل یخدان یک‌بارمصرف برند Igloo باقابلیت استفاده مجدد بسیار باصرفه خواهد بود. یخدان‌های مسافرتی همیشه به‌عنوان یک مکمل و یا گزینه پشتیبان خوبی برای نگهداری مایعات و یخ خواهند بود؛ اما مواقعی وجود دارد که به‌عنوان محصولات ضروری شناخته می‌شوند؛ مانند زمانی که در سفر گرفتارشده‌اید و یا یک روز خوششانی برای ماهیگیری دارید و نیاز دارید از یک محصول کاملاً خوب و کوچک استفاده کنید.

شرکت سازنده محصولات Igloo تنها شعار تبلیغاتی نمی‌دهد آن‌ها ادعا می‌کنند که یخدان یک‌بارمصرف Igloo مانند یک یخدان مسافرتی پلی استایرن (یخدان پلاستیکی چندمنظوره) مؤثر است و قابلیت استفاده مجدد را خواهد داشت و از طرفی به‌راحتی بازیافت می‌شود. ساختار این یخدان به‌گونه‌ای است که هنگام خیس شدن به‌هیچ‌وجه در مایعات حل نمی‌شود. آن‌ها ادعا می‌کنند که حدود 12 ساعت بدون هیچ مشکلی قابلیت نگه‌داری یخ را خواهند داشت. وزن این محصول کمتر از 1 کیلوگرم و ظرفیت نیز حدود 16 لیتر خواهد بود.

مسافرتی برند جهان - 6 نمونه از بهترین یخدان مسافرتی در سال 2022

یخدان مسافرتی و صندوقی برند جهان با ظرفیت 25 لیتر پر از نوشابه و آب میوه

یخدان مسافرتی جهان پلاستیک

فوم سلول بسته در برابر آب نفوذناپذیر است. یخدان مسافرتی جهان پلاستیک از فوم فشرده یا همان فوم سلول بسته ساخته‌شده است که دارای کیفیت بسیار مناسب و استاندارد تائید شده و قیمت بسیار ارزان‌تر از محصولات خارجی می‌باشد. قیمت مناسب کلمن های مسافرتی جهان پلاستیک به دلیل اینکه توسط تولیدکنندگان برتر پلاستیک ایران با دستگاه‌های داخلی ساخته می‌شوند درنتیجه نرخ ارز در آن‌ها تأثیری نداشته به همین خاطر از قیمت بسیار ارزان‌تری برخوردار خواهند بود.

ساختار عملکردی یخدان مسافرتی

یخدان‌های مسافرتی یا همان یخچال مسافرتی معمولاً برای سرد نگه‌داشتن انواع مایعات در کنار یخ به کار می‌روند. ساختار اصلی آن‌ها نوعی عایق بوده که مانند یک کلمن عمل می‌کنند؛ اما یخدان‌ها همگی می‌توانند دمای پایین را برای مدت طولانی‌تری نگه‌دارند؛ بنابراین به جرات می‌توان گفت از یخ کمتری بایستی استفاده کرد. بیایید قبل از معرفی یک محصول ایرانی کمی در مورد گرما، عایق و فوم پلی اورتان صحبت کنیم. گرما می‌تواند به‌صورت کلی از سه طریق زیر انتقال یابد.

  • رسانایی
  • همرفت
  • تابش

منظور از رسانایی همان انتقال گرما از طریق یک ماده جامد است (مثلاً زمانی که یک قاشق در داخل یک سوپ داغ قرار می‌گیرد)، همرفت منظور انتقال گرما از طریق یک مایع یا گاز است (ازجمله هوا) و تابش نیز انتشار انرژی الکترومغناطیسی (مانند نور خورشید) به هر سطحی خواهد بود.

اما انواع مختلفی از عایق‌ها در تولید یخدان‌های مسافرتی وجود دارند که هرکدام روش خاص خود را خواهند داشت. فوم‌های سلول باز و فوم‌های سلول بسته به‌عنوان یک عایق برای کاهش رسانش گرما خواهند بود؛ اما پارچه‌ها و حتی آسترها مانند پلی اورتان مانع تابشی خوبی هستند که تابش گرما را منعکس می‌کنند.

ازآنجایی‌که هر تولیدکننده یخدان‌های مسافرتی ممکن است ادعا کند که از فوم سلول بسته در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند بهتر است یک تحقیق کاملی در این مورد انجام دهیم. فوم سلول بسته عایق بهتری نسبت به فوم سلول باز است؛ زیرا حباب‌های ریز گاز در فوم سلول بسته از یکدیگر تفکیک می‌شوند و به‌نوعی عایق‌بندی خواهند شد و کاهش انتقال گرما را به وجود می‌آورند. تولید فوم سلول بسته از فوم سلول باز گران‌تر است. محصولاتی که از فوم سلول بسته ساخته می‌شوند بسیار سفت‌وسخت بوده و معمولاً در هر مترمکعب حدوداً 1 کیلوگرم وزن‌دارند.

برچسب ها :

نظرات شما

  1. سهیل گفت:

    سلام ممنونم از مطلب بسیار خوب شما.

0
X
Call Now Buttonتماس مستقیم تلفنی