راهنمای اختصاصی خرید ظروف فریزری در منزل

دسته بندی ها :
راهنمای اختصاصی خرید ظروف فریزری در منزل

استفاده از ظروف باکیفیت برای بسته‌بندی و نگهداری انواع مواد غذایی به‌عنوان یک کار واقعاً مهم و ضروری برای هر خانم خانه‌داری است. خرید ظروف فریزری در منزل و بسته‌بندی مواد غذایی علاوه بر اینکه باعث نظم بخشیدن به یخچال شما می‌شود از طرفی باعث خواهند شد از فاسدشدن مواد غذایی نیز جلوگیری به عمل آورند. شما می‌توانید با خرید ظروف فریزری مناسب در برندها و مدل‌های مختلف سلامت خود و خانواده خود را تضمین کنید.

ویژگی‌های مهم ظرف مخصوص نگهداری مواد غذایی

اگر به دنبال انتخاب بهترین ظروف مخصوص نگهداری انواع مواد غذایی در منزل می‌باشید بد نیست بدانید بایستی این ظروف به‌نوعی ضد رطوبت باشند تا از انجماد سریع مواد غذایی جلوگیری کنند. ظروف نگه‌دارنده مواد غذایی بایستی به گونه ساخته‌شده باشند که از اکسیداسیون مواد غذایی جلوگیری شود. بایستی بدانید که همه این ظروف در برندهای مختلف دارای کیفیت یکسان نخواهند بود. برخی بعد از چند ماه استفاده خاصیت خود را ازدست‌داده و گزینه مناسبی برای خرید ظروف یخچالی و یا ظروف فریزری نیستند.

مراقب افراد سودجو باشید ظروف نایلونی و یا کیسه‌های مخصوص مناسب نگهداری مواد غذایی برای طولانی‌مدت در فریزر نیستند متأسفانه عادت غلط بسیاری از خانم‌های خانه‌دار همچنان باعث شده بسیاری از مواد غذایی ازجمله حبوبات را درون کیسه فریزر بسته‌بندی کرده و درون یخچال بگذارند. کیسه‌های مخصوص فریزر متأسفانه مواد غذایی شمارا از یخ‌زدگی محافظت نمی‌کند و کیفیت اولیه مواد با این روش از دست خواهد رفت.

هنگام خرید به علامت اختصاری انگلیسی PP دقت کنید منظور از این کلمه جنس پلاستیک پلی‌پروپیلن خواهد بود که مناسب بسته‌بندی مواد غذایی در فریزر می‌باشد.

جالب است بدانید تقریباً اکثر ظروف پلاستیکی پلی‌پروپیلن مشهور به ظروف ماکروویو بوده که علاوه بر دمای سرد فریزر امکان استفاده در مایکروویو را خواهد داشت.

از ظروفی که دارای درب مخصوص پلمپ شونده دارند می‌توان برای نگهداری طولانی‌مدت از آن‌ها استفاده کرد.

خرید عمده ظروف فریزر مستطیل ۸ پارچه سوپاپ دار پلی نیک

نکات مهم در خرید ظروف فریزر

قبل از اینکه قصد خرید ظرف مخصوص فریزر برای انواع مواد غذایی را داشته باشید بهتر است به برخی نکات زیر توجه کنید تا یک انتخاب هوشمندانه‌ای را در مسیر خود مشاهده کنید. پس مهم‌ترین نکات خرید ظرف مناسب فریزر عبارت است از:

1- از نوع ظروف مطمئن شوید

بایستی هنگام خرید از نوع ظروف استاندارد مخصوص فریزر مطمئن شوید. این ظروف به‌گونه‌ای ساخته‌شده‌اند که در برابر سرمای شدید و به‌نوعی دمای بالا مقاوم می‌باشند. دیواره آن‌ها بهتر است محکم باشد تا اینکه نازک، معمولاً برخی از این ظروف دارای بروشور و راهنمای استفاده می‌باشد. برخی از آن‌ها حتی قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی نیز دارا است. معمولاً جنس تمامی آن‌ها از مواد مخصوص پلی‌پروپیلن خواهد بود.

2- بهتر است دارای سوپاپ و یا هواگیر مخصوص باشد

ظرفی را انتخاب کنید که درب آنها به‌خوبی بسته شوند و زمانی که ظروف درب دار به‌خوبی چفت‌وبست شوند هرگونه آلودگی و یا خروج هوا مسدود شده و عایق خوبی برای مواد غذایی خواهند بود. گاهی اوقات زمانی که شما بلافاصله این محصولات از فریزر خود خارج می‌کنید به‌محض اینکه در دمای اتاق قرار می‌گیرند یک حالت خلأ ایجادشده و ممکن است درب آن‌ها به‌سختی باز شود به همین خاطر توصیه می‌شود از ظروف فریزری سوپاپ دار استفاده شود.

3- به سایزبندی ظرف دقت شود

حتماً ظروفی را خریداری نماید که چند پارچه با اندازه‌های کوچک و بزرگ باشد. بهتر است برخی مواد غذایی ازجمله گوشت را در ظروف خیلی کوچکی قرار ندهیم زیرا به‌طور طبیعی ممکن است حجم این مواد افزایش پیداکرده و به دیواره ظرف آسیب بزند. طبق استاندارد بهتر است حدود 4 سانتی‌متر از حجم کل ظرف فضا وجود داشته باشد. ظروف فریزری پلی نیک به‌عنوان یکی از برندهای معتبر خرید ظروف فریزری در منزل بوده که در سایزبندی‌های استاندارد و به‌صورت چندپارچه با مدل‌های مختلف به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است جهان پلاستیک به‌عنوان نماینده اصلی محصولات پلی نیک این محصولات را به‌صورت عمده به فروش می‌رساند.

برچسب ها :

مطالب مرتبط

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی