راهنمای مفید لیست کامل وسایل پیک نیک

دسته بندی ها :
راهنمای مفید لیست کامل وسایل پیک نیک

انسان‌ها ممکن است به دلیل خستگی‌های روزمره نیاز داشته باشند تا هفته‌ای یک‌بار به یک گردش تفریحی در روز تعطیل در اطراف شهر بروند. از طرفی بانوان خانه‌دار که به‌نوعی مدیریت منازل را بر عهده‌دارند بایستی خود را آمده کنند تا برای یک تفریح لذت‌بخش فهرستی از وسایل ضروری را به همراه خود داشته باشند. اینکه در پیک نیک چه چیزی را همراه داشته باشم بسیار ساده است اما بااین‌حال ممکن است فراموش کردن برخی ملزومات خاطره‌ای خوب را برای شما رقم نزند. ما در سایت فروشگاهی جهان پلاستیک چک لیسی از برخی لوازم پیک نیک را به شما معرفی می‌کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

چه وسایلی را در پیک نیک بیاوریم

مخصوص پیک نیک - راهنمای مفید لیست کامل وسایل پیک نیک

سبد مخصوص پیک نیک برای تعطیلات آخر هفته

سبد پیک نیک

یکی از اولین و مهم‌ترین وسایل ضروری برای تفریحات آخر هفته و پیک نیک استفاده از سبد پیک نیک خواهد بود. یک سبد پیک نیک به‌عنوان یک سبد مناسب برای حمل مواد غذایی است. از طرفی می‌تواند در آن علاوه بر برخی مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، کارد و چنگان و یا حتی ظرف پلاستیکی را با خود جابجا کرد. بهترین توصیه ما این است که از سبد پیک نیک مقاوم استفاده کرده که در برابر تحمل وزن مواد غذایی استحکام خوبی خصوصاً در جابجایی وسایل داشته باشد.


بیشتر بدانید: فروش انواع سبد خرید در برندهای معتبر


درصورتی که نیاز به خرید محصولات سبد پیک نیک در انواع مختلف هستید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

مخصوص پیک نیک - راهنمای مفید لیست کامل وسایل پیک نیک

زیرانداز سفری مخصوص پیک نیک

زیرانداز پیک نیک

اگر قصد دارید درون پارک‌ها بر روی چمن و فضای سبزی بنشینید، استفاده از یک زیرانداز مناسب مانند یک پتوی نرم مخصوص پیک نیک بهترین انتخاب است. شما می‌توانید با پهن کردن زیرانداز مناسب خوراکی‌ها و وسایل موردنیاز را در کنار خود قرار دهید و از تفریحات خود لذت ببرید.

و صندلی پیک نیک - راهنمای مفید لیست کامل وسایل پیک نیک

میز مخصوص پیک نیک با قایلیت تاشو

میز مناسب پیک نیک

استفاده از یک میز مناسب برای قرار دادن وسایل ضروری نیز ممکن است جزء وسایل ضروری پیک نیک شما باشد. پیشنهاد ما استفاده از میز مخصوص پلاستیکی برای حمل و جابجایی آسان بوده که تاشو نیز خواهد بود.

مخصوص پیک نیک - راهنمای مفید لیست کامل وسایل پیک نیک

بالش مخصوص پیک نیک

بالش و یا کوسن

بالش ها نیز ایده خوبی برای نشستن و احساس راحتی در پیک نیک، شما می‌توانید از بالشت‌های نرم، کوچک و مناسب در کنار میز و یا سفره خود علاوه بر استراحت از تفریحات خود لذت ببرید.

سفره رومیزی

این محصول امروزه در هر خانه وجود دارد لذا اگر قصد دارید در پیک نیک از میز مخصوصی استفاده کنید که در بالا آن را نیز شرح دادیم. سفره رومیزی می‌تواند جلوه زیبایی به تفریحات لذت‌بخش شما دهد. شما می‌توانید سفره‌های رومیزی با طرح‌ها زیادی را از طریق فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنید.

مخصوص پیک نیک - راهنمای مفید لیست کامل وسایل پیک نیک

دکوراسیون مخصوص پیک نیک

دکور مخصوص فضای باز

دکور ممکن است برای یک تفریحات و تعطیلات آخر هفته آن‌چنان ضروری نباشد؛ اما می‌توان با استفاده از یک لوازم دکوری زیبا یک چاشنی لذت‌بخش را برای پیک نیک تجربه کرد. شما مثلاً می‌توانید از یک گلدان پلاستیکی که درون آن گل‌های زیبا قرار دارد. فضای زیبا و آرامش بخشی را در طبیعت خلق نمایید.

ضروری پیک نیک - راهنمای مفید لیست کامل وسایل پیک نیک

لوازم ضروری پیک نیک

ملزومات غذایی ضروری در پیک نیک

فنجان، کارد و چنگال، بشقاب و قاشق غذاخوری

تصور کنید به یک مکان زیبا در جنگل رسیده‌اید و متوجه شده‌اید که فراموش کردید بشقاب غذاخوری را همراه خود بیاورید؟ نفس‌نفس‌زنان در پی گشتن وسیله ضروری خود هستید؛ اما جالب است بدانید سبدهای مخصوص پیک نیک به همراه ظروف مسافرتی تمامی لوازم موردنیاز برای خوردن غذا را به همراه دارند. همراه داشتن ظروف مسافرتی یا ظروف در دار پلاستیکی که درون آن تمامی لوازم قاشق، چنگان، لیوان و بشقاب را دارد از ملزومات اصلی مواد غذایی است.

دستمال سفره

برای این منظور می‌توانید از دستمال‌کاغذی یک‌بارمصرف استفاده کنید البته دستمال پارچه‌ای نیز که قابل شستشو می‌باشد می‌تواند ایده خوبی باشد. توجه کنید برخی از سبدهای مخصوص پیک نیک دارای دستمال پارچه‌ای هستند که می‌توانند انتخاب خوبی باشند.

ظرف غذا

همان‌طور که گفتیم ظروف غذا به‌عنوان یکی از ملزومات و لوازم ضروری سفر یا پیک نیک ها خواهد بود. ظرف غذایی مس خصوصاً ظروف تو در تو بهترین انتخاب برای نگهداری غذای سالم به همراه مخلفات آن خواهد بود.

پوشش‌های غذایی پیک نیک

اگر در خارج از منزل هستید و می‌خواهید یک تفریح لذت‌بخش در طبیعت خصوص در جنگل داشته باشد ممکن است برخی حشرات مزاحم شما باشند لذا برای جلوگیری از ورود حشرات به مواد غذایی بهتر است از پوشش‌های مخصوص محافظ از مواد غذایی استفاده کنید. پوشش‌های مواد غذایی در مدل‌های مختلفی هستند برخی شبیه سفره بوده که در دور آن کش مخصوص برای قرار دارد برای روی ظروف پلاستیکی ازجمله بشقاب می‌باشد و برخی نیز به‌صورت توری سیمی به همراه دسته بوده که در هنگام سرخ کردن و یا پخت‌وپز نیز از آن استفاده می‌شود.

چاشنی‌ها

ممکن است متوجه شوید که در هنگام استفاده از وسایل ضروری پیک نیک نیاز داشته باشید تا برخی چاشنی‌ها ازجمله سس کچاپ، سس مایونز و غیره را همراه خود داشته باشد. متأسفانه اکثر افراد ممکن است این چاشنی‌ها را فراموش کنند. به یاد داشته باشد ابتدا آن‌ها را بسته‌بندی کنید. بهترین انتخاب نیاز استفاده از محصولات بسته‌بندی چاشنی‌ها در سفرهای تفریحی است.

مسافرتی مارک کلمن - راهنمای مفید لیست کامل وسایل پیک نیک

یک یخدان مسافرتی برند Coleman به رنگ سفید مدل Coleman 70-Quart Xtreme 5

یخدان مسافرتی

اگر در فصل گرما مانند فصل تابستان نیاز به استفاده از نوشیدنی خنک دارید بهترین توصیه ما استفاده از یخدان مسافرتی خواهد بود. البته برخی محصولات چون کلمن های آب بهترین انتخاب برای نگهداری نوشیدنی خنک خواهد بود. ما در سایت جهان پلاستیک انواع محصولات کلمن آب را باکیفیت بسیار بالا در ظرفیت‌های گوناگون عرضه می‌کنیم.

flask - راهنمای مفید لیست کامل وسایل پیک نیک

معرفی انواع فلاسک از نظر کاربرد و برند

فلاسک

استفاده از فلاسک آب و یا فلاسک چای در کنار سایر وسایل پیک نیک بهترین انتخاب برای وسایل ضروری پیک نیک شما خواهد بود. حتی هنگام که رانندگی می‌کنید و تشنه می‌شود مکن است نیاز داشته باشید تا آب‌خنک بنوشید و یا زمانی که می‌خواهید خستگی سفر را از خود دور کنید با استفاده از فلاسک مخصوص نوشیدنی گرم چون چایی بنوشید. فلاسک وسیله‌ای است که در آن شما می‌توانید هم آب جوش و هم آب‌خنک را در مدت‌زمان طولانی استفاده کنید.


بیشتر بدانید: معرفی انواع محصولات فلاسک از نظر کاربرد


بسته یخ قابل انجماد در پیک نیک

استفاده از یخ‌های معمولی ممکن است برفک داشته باشد و دارای ناخالصی باشد لذا استفاده از بسته‌های یخ بهداشتی می‌تواند تضمین سلامتی شما باشد. بسته‌های یخ مانند برخی کیسه‌های ژله‌ای یخ تضمین می‌کنند که نوشیدنی شما خصوصاً در یخدان‌های مخصوص به مدت طولانی خنک بمانند.

سطل زباله پلاستیکی

جمع‌آوری زباله خصوصاً از محیط‌زیست نشانه شخصیت و فرهنگ افراد است بهترین رفتار این است که زباله‌های زائد مواد غذایی را یا در سطل‌های مخصوص در طبیعت بی اندازیم و یا اینکه در صورت نبود این سطل‌ها از سطل زباله پلاستیکی قابل‌حمل نگهداری کرده و در زمان مناسب آن را خالی کنیم. عدم استفاده از سطل زباله و عدم توجه به مدیریت آن مشکلات جبران‌ناپذیری برای مکان‌های عمومی خواهد داشت. شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی جهان پلاستیک مدل‌های متنوعی از سطل زباله پلاستیکی را در اندازه‌های کوچک و بزرگ خریداری نمایید.

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد فهرست کامل همه اقلام ضروری که بایستی در پیک نیک از آن استفاده کنید بسیار زیاد باشد. ما سعی کردیم این موارد را تا حد امکان در این مقاله خلاصه کنیم. با این‌وجود اگر آیتم‌های خاصی را متناسب با نیاز خود مرتبط نیستند می‌توانید از این فهرست خرید آنلاین وسایل ضروری پیک نیک خط بزنید. امیدواریم این راهنمای آسان و در دسترسی برای شما باشد تا چیزهایی که در یک پیک نیک نیاز دارید را همراه خود داشته باشد.

برچسب ها :

نظرات شما

0
X
تماس مستقیم تلفنی